دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تلاش مالکان جدید نیوکاسل برای جذب کونته

تلاش مالکان جدید نیوکاسل برای جذب کونته

مالکان جدید نیوکاسل بلندپروازی‌های بسیاری دارند و می‌خواهند آنتونیو کونته، سرمربی سابق چلسی، را برای هدایت این تیم به خدمت بگیرند.

به گزارش ورزش، روز گذشته اعلام شد که صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی 80 درصد سهام نیوکاسل را با پرداخت مبلغ 350 میلیون یورو خریداری کرده و به نظر می‌رسد که آنها برنامه‌های بزرگی برای این تیم در سر دارند.

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که کونته هدف اصلی آنها برای نشستن روی نیمکت این تیم است و ممکن است خیلی زود پیشنهادی از سوی این باشگاه به سرمربی سابق چلسی و اینتر ارائه شود.

کونته در طول دوران مربیگری خود موفق شده چهار بار جام قهرمانی سری A  و یک بار جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را بالای سر ببرد تا به عنوان یکی از بهترین سرمربیان حال حاضر جهان فوتبال شناخته شود.

 

تلاش مالکان جدید نیوکاسل برای جذب کونته

 

او فصل گذشته موفق شد به سلطه 9 ساله یوونتوس بر رقابت‌های لیگ ایتالیا پایان داده و به همراه اینتر عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند اما پس از پایان فصل تصمیم گرفت با توافقی دو طرفه با مدیران این باشگاه از اینتر جدا شود.

هرچند هنوز هیچ مذاکره‌ای آغاز نشده اما گاتزتا دلو اسپورت باور دارد که احتمال قبول پیشنهاد نیوکاسل از سوی کونته بسیار بالاست چرا که این مربی همیشه علاقه زیادی به پروژه‌های بلند پروازانه و قدرتمندانه داشته است.

در توافق این مربی ایتالیایی با باشگاه اینتر ذکر شده بود که او در فصل جاری نباید در هیچ تیم دیگری در سری A مربیگری کند و او در حال حاضر مفسر دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا در شبکه اسکای اسپورت ایتالیا است. پیش از این برخی منابع خبری مدعی شده بودند که کونته قصد ندارد تا پایان فصل بار دیگر به دنیای فوتبال برگردد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋