دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

محرمی پست ۲ را به کسی نمی دهد(عکس)

مدافع راست تیم ملی ایران آمادگی بالای خود در دیدار با امارات را به نمایش گذاشت.

محرمی پست ۲ را به کسی نمی‌دهد(عکس)

به گزارش ورزش، غیبت اجباری در نخستین مسابقه تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل سوریه و استفاده دراگان اسکوچیچ از دو بازیکن(جعفر سلمانی- صالح حردانی) در پست دفاع راست موجب شد تا مسائلی درباره فاصله گرفتن صادق محرمی از ترکیب ایران مطرح شود، اما این بازیکن خیلی زود جای خود را پس گرفت.

محرمی پس از حضور ثابت در هر چهار بازی دور برگشت مرحله نخست مقدماتی جام جهانی، در یک مسابقه تیم ملی برابر سوریه بخاطر آسیب‌دیدگی غایب بود، اما این بازیکن دیشب برای دومین بازی پیاپی مقابل امارات به میدان رفت و با حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین نشان داد جایگاه ثابتی در ترکیب ایران دارد.

شماره ۲ حال حاضر تیم ملی ایران که طی یکی، دو سال اخیر رقبای سرسختی مثل رامین رضاییان، وریا غفوری و ... را برای رسیدن به ترکیب کنار زده، دیشب یکی از بهترین عملکردهای خود در بازی‌های ملی را مقابل امارات انجام داد و با سماجت در توپ‌گیری، بستن راه‌های نفوذ از جناح راست و ... نمایش خوبی در خط دفاعی داشت.

محرمی پست ۲ را به کسی نمی‌دهد(عکس)

محرمی که پس از ثبت نخستین پاس گل فصل خود در لیگ یک کرواسی به اردوی تیم ملی اضافه شده بود، در جریان دیدار مقابل امارات بعضا نفوذهای خطرناکی هم از جناح راست زمین انجام داد که سرعت و ارسال‌های او دو مرحله هم خطرساز شد و می‌توانست ایران را به گل برساند.

این مدافع راست که مقابل سوریه و پیشتر عراق نشان داد قصد ندارد پست شماره ۲ تیم ملی را به کسی بدهد، روی یکی از نفوذهای خود در بازی دیشب برابر امارات و روی یک کار تیمی، مهدی طارمی را در محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت کرد تا این بازیکن پنالتی بگیرد و با این اتفاق حضور محرمی در فاز هجومی بیشتر به چشم بیاید.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋