دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مارتینز: بسیار احساساتی شدیم و به فینال فکر کردیم

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، معتقد است که فکر کردن بیش از حد به حضور در فینال باعث شکست تیمش برابر فرانسه شده است.

مارتینز: بسیار احساساتی شدیم و به فینال فکر کردیم

به گزارش ورزش، دو تیم فرانسه و بلژیک در دیدار نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف یکدیگر رفتند و بلژیک در حالی که بین دو نیمه با دو گل از حریفش پیش بود اما در نهایت با نتیجه 2-3 بازی را واگذار کرد.

این نتیجه ضعیف دیگر برای تیمی بود که به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در این رقابت‌ها شناخته می‌شد اما موفق نشد در دیدار فینال حضور پیدا کند و حالا باید در رده‌بندی به مصاف ایتالیا برود.

 

مارتینز: بسیار احساساتی شدیم و به فینال فکر کردیم

 

مارتینز پس از پایان بازی گفت:« این مسئولیتی است که ما در قبال هواداران و علاقه بیش از حد این نسل به کسب جام حس می‌کنیم. در نیمه دوم کمی بیش از حد احساساتی شدیم. شاید بیشتر از آنچه که باید درباره فینال و صعود به آن فکر کردیم. ما کاری که باید را انجام ندادیم و به فرانسه اجازه دادیم که به بازی برگردد.»

فرانسه در این بازی نشان داد که هنوز هم یکی از قدرت‌های فوتبال جهان به حساب می‌آید و موفق شد بازگشتی شکوهمندانه را به بازی داشته باشد. دو گل از کریم بنزما و کیلیان امباپه و همچنین گل پیروزی بخش دقیقه 90 تئو هرناندز این تیم را به فینال لیگ ملت‌های اروپا رساند.

بلژیک باید در دیدار رده‌بندی که روز یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد به مصاف ایتالیا برود و فرانسه نیز در همان روز دیدار فینال برابر اسپانیا را برگزار خواهد کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋