دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گرت بیل پایان فصل بازنشسته می شود

گرت بیل پایان فصل بازنشسته می شود

چه تیمی دستمزد هنگفتش را تقبل می کند؟؛ گرت بیل پایان فصل بازنشسته می شود؛ ریو فردیناند معتقد است این آخرین فصل فوتبالی گرت بیل خواهد بود.

به گزارش ورزش، گرت بیل پس از جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید، این فصل را با رویاهای جدیدی آغاز کرد. رابطه بد او با سرمربی فرانسوی روی عملکردش با پیراهن رئال در سال‌های اخیر تاثیرگذار بود و او امسال را فرصت مناسبی برای پایانی فوق العاده بر زندگی حرفه‌ای خود در این باشگاه می‌دید.

گرت بیل پایان فصل بازنشسته می شود

بیل در موقعیت فعلی به درخشش در جام جهانی 2022 قطر چشم دوخته و نمی‌خواهد هیچ گزینه‌ای درباره آینده‌اش را نادیده بگیرد و این گزینه‌ها شامل تمدید قرارداد با رئال برای یک فصل دیگر نیز می‌شود هرچند که مصدومیت اخیر که او را 2 ماه به دور از میادین نگاه خواهد داشت، بار دیگر تردیدها نسبت به او را افزایش داده است.

گرت بیل پایان فصل بازنشسته می شود

پیش از یورو 2020 شایعات در مورد بازنشستگی گرت بیل زیاد بود اما او در یک مصاحبه همه را تکذیب کرد و عنوان داشت که به رئال بر می گردد و فعلا قصد خداحافظی ندارد ولی مشخص نیست او در پایان چه تصمیمی خواهد گرفت.

جام جهانی پاییز سال بعد برگزار خواهد شد و برخی منابع ادعا می کنند که او در پایان فصل و اتمام قراردادش با رئال، از فوتبال در رده باشگاهی خداحافظی خواهد کرد ولی در صورت کسب سهمیه جام جهانی توسط ولز، این رویداد را به عنوان آخرین میدان فوتبالی خود در نظر خواهد گرفت.

گرت بیل پایان فصل بازنشسته می شود

ریو فردیناند کاپیتان سابق منچستر نیز چنین عقیده ای دارد:« فکر می کنم بیل بازنشسته شود و تصور نمی کنم که از رئال به تیمی دیگر برود. او در این مدت مجبور بوده تا فداکاری های زیادی انجام دهد.. تاتنهام برای احیای او تلاش کرد اما موفق نشد. مقصد بعدی او کجا خواهد بود؟ آیا دستمزدش را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد؟ چه کسی پولش را دارد تا دستمزد بالایی را به او بپردازد؟ به همه این دلایل معتقدم بیل در پایان فصل بازنشسته می شود.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋