دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یک مقصد غیرمنتظره در انتظار الکسیس سانچز

یک مقصد غیرمنتظره در انتظار الکسیس سانچز

رایووایکانو اسپانیا؛ یک مقصد غیرمنتظره در انتظار الکسیس سانچز؛ ممکن است اللکسیس سانچز ستاره شیلیایی اینتر به فوتبال اسپانیا بازگردد و این بار پیراهن رایووایکانو را به تن کند.

به گزارش ورزش، دو سال پیش بود که الکسیس سانچز پس از دورانی ناموفق در منچستریونایتد به اینتر قرض داده شد. ستاره شیلیایی در اینتر احیا شد و در نهایت باشگاه ایتالیایی تصمیم گرفت تا بند خرید دائمی او را فعال کند و به این ترتیب سانچز که زمانی برای اودینزه بازی می کرد، به فوتبال ایتالیا بازگشت.

یک مقصد غیرمنتظره در انتظار الکسیس سانچز

سانچز فصل گذشته در 30 بازی سری آ برای اینتر به میدان رفت، هفت گل زد و هفت پاس گل نیز داد و البته در یکی دو مقطع نیز به دلیل مصدومیت نتوانست بازی کند. او یکی از عوامل قهرمانی اینتر بود و هرچند درخشش لائوتارو و روملو لوکاکو را نداشت ولی سیمونه اینزاگی مربی جدید اینتر از سران باشگاه درخواست حفظ او را کرد.

سانچز اما در تیم اینزاگی به اندازه کافی بازی نمی کند و اینتر در نظر دارد که راه خروج را به رویش در ژانویه باز کند. دستمزد بالای این بازیکن هم مشکل ساز است و به سختی تیمی حاضر به پرداخت این دستمزد می شود مگر این که نراتزوری ها بخشی از آن را تقبل کنند.

یک مقصد غیرمنتظره در انتظار الکسیس سانچز

گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که سه باشگاه لالیگایی یعنی رایو وایکانو، والنسیا و بتیس به صورت جدی شرایط خرید الکسیس را دنبال می کنند. از این جمع جذاب ترین گزینه رایو وایکانو است. در حقیقت رایو که به تازگی به لالیگا برگشته با خرید رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی سابق منچستریونایتد و پورتو خبر ساز شده است و حالا الکسیس سانچز می تواند زوجی طلایی و کهکشانی را در کنار وی در خط حمله تیم مادریدی تشکیل بدهد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋