دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شکل کامل تر تیم خطیبی با آمدن هافبک(عکس)

هافبک جدید آلومینیوم به تمرینات این تیم اضافه شد.

به گزارش ورزش، آلومینیوم دور جدید تمریناتش را در اراک آغاز کرده و به مرور زمان خریدهای جدید این تیم نیز به تمرینات اضافه می‌شوند تا رسول خطیبی با نفرات کامل‌تری تیمش را آماده فصل جدید لیگ برتر کند و تمرینات تاکتیکی خود را پیش بگیرد.

محمود قائدرحمتی که انتقال پر سر و صدایی از نساجی مازندران به آلومینیوم اراک داشت، پس از دوری در دو، سه هفته ابتدایی تمرینات آماده‌سازی این تیم، اکنون به جمع شاگردان خطیبی اضافه شده و تمرینات خود را دنبال می‌کند تا در شرایط بدنی مطلوبی قرار بگیرد و به شروع فصل برسد.

شکل کامل‌تر تیم خطیبی با آمدن هافبک(عکس)

این هافبک بلندقامت که فصل گذشته ۲۸ بار با پیراهن نساجی مازندران به میدان رفت و نمایش خوبی به ویژه در دور برگشت و در راه بقای این تیم در لیگ برتر داشت، در پایان لیگ بیستم تصمیم به جدایی از نساجی گرفت تا مجددا پس از یک‌سال دوباره به آلومینیوم اراک برگردد و امیدوار به تکرار روزهای خوب گذشته باشد.

قائدرحمتی در سال صعود آلومینیوم به لیگ برتر یکی از بازیکنان این تیم بود و حالا در بازگشت به جمع شاگردان خطیبی و حضور در تمرینات این تیم در شهر اراک، انگیزه مضاعفی دارد تا عملکرد خوب سال گذشته‌اش را تکرار کند.

شکل کامل‌تر تیم خطیبی با آمدن هافبک(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋