دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سرنوشت ستاره اسپانیایی یووه در دست 2 مهاجم

بازگشت موراتا به اتلتیکو؟؛ سرنوشت ستاره اسپانیایی یووه در دست 2 مهاجم؛ بعید به نظر می رسد یوونتوس بند خرید دائمی آلوارو موراتا را فعال کند.

سرنوشت ستاره اسپانیایی یووه در دست 2 مهاجم

به گزارش ورزش، پس از جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس، این باشگاه نتوانست مهاجمی در حد و اندازه های او و در کلاس یک جهانی جذب کند. مویزه کین بازگردانده شد ولی یووه قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی ورود کرده و یک مهاجم به خدمت بگیرد.

سرنوشت ستاره اسپانیایی یووه در دست 2 مهاجم

گاتزتا دلو اسپورت نوشته است که یووه دو هدف بزرگ دارد؛ اولی دژان ولاهوویچ مهاجم فیورنتیناست و دومی مائورو ایکاردی گزینه قدیمی یووه که اکنون در عضویت پی اس جی است.

فیورنتینا برای ولاهوویچ 90 میلیون یورو می خواهد و این راه هرگونه مذاکره ای را مسدود کرده اما در مورد ایکاردی، کار به مراتب راحت تر به نظر می رسد.

سرنوشت ستاره اسپانیایی یووه در دست 2 مهاجم

یووه قصد دارد زمستان پیشنهاد انتقال قرضی با بند خرید اجباری را برای ایکاردی پیشنهاد بدهد. ترافیک مهاجم در پی اس جی به قدری بالاست که ایکاردی را به جدایی ترغیب کرده است. ستاره آرژانتینی سابق اینتر تابستان ترجیح داد در پاریس بماند ولی با ادامه نیمکت نشینی ها بعید نیست به پیشنهاد یووه پاسخ مثبت بدهد.

اگر این زمستان انتقال او ممکن نشود، یووه تابستان بعد پیشنهادی مجدد ارائه خواهد کرد.

سرنوشت ستاره اسپانیایی یووه در دست 2 مهاجم

به این ترتیب بعید است آلوارو موراتا را فصل بعد هم با پیراهن یووه ببینیم. باشگاه تورینی برای انتقال قرضی دو 2 ساله موراتا 20 میلیون یورو به اتلتیکو پرداخت کرده و بند خرید قطعی او نیز 35 میلیون یورو است ولی طبق ادعای گاتزتا، یووه در صورت موفقیت در جذب ولاهوویچ یا ایکاردی، این بند را فعال نخواهد کرد و موراتا باید به اتلتیکو بازگردد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋