دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دوست پیدا کردن در رئال برایم دشوار بود

از رونالدو و راموس یاد گرفتم؛ دوست پیدا کردن در رئال برایم دشوار بود؛ مارتین اودگارد در مورد دوران حضورش در رئال و جدایی اش از این تیم سخن گفت.

دوست پیدا کردن در رئال برایم دشوار بود

به گزارش ورزش، مارتین اودگارد در طی پنج سال عضویت در رئال مادرید فرصت چندانی برای درخشش در این تیم پیدا نکرده و اغلب اوقات به صورت قرضی در تیم های دیگر بازی کرد. مارتین اودگارد فصل قبل را به صورت قرضی در ترکیب آرسنال سپری کرده و در نهایت در تابستان امسال بود که توپچی ها با پرداخت 41 میلیون یورو، این ستاره نروژی را به صورت دائمی جذب کردند. برخی تصور می کنند رئال مادرید در مورد فروش مارتین اودگارد دچار اشتباه شده و در سال های بعد حسرت از دست دادن این بازیکن را خواهد خورد.

دوست پیدا کردن در رئال برایم دشوار بود

ستاره نروژی این روزها از حضور در آرسنال خوشحال و راضی است. او به تی وی 2 در مورد دوران حضورش در رئال گفت:« شروع کارم در رئال سخت بود. 16 سال بیشتر نداشتم و به تیم دوم باشگاه منتقل شدم. البته تمرین با تیم اول رئال و با بازیکنان بزرگ تیم، باعث پیشرفتم شد. از راموس و رونالدو به خصوص چیزهای زیادی یاد گرفتم و به لطف رئال توانستم رشد کنم و کیفیت کارم را بالا ببرم.

بودن در بالاترین سطح فوتبال جهان ساده نیست؛ به خصوص وقتی هنوز خیلی جوان هستید و وارد یک تیم بسیار بزرگ مثل رئال می شوید. وارد کشوری با فرهنگ جدید نیز شده بودم و در چنین شرایطی وفق دادن خودتان کار دشواری است. سخت بود ولی خوشحالم که چنان فضایی را تجربه کردم.»

دوست پیدا کردن در رئال برایم دشوار بود

اودگارد ادامه داد:« شرایط رختکن رئال و فرهنگ بازیکنانش با من تفاوت زیادی داشت و دوست پیدا کردن برایم سخت بود. البته همه چیز به خود بازیکن بستگی دارد هرچند معتقدم حمایت باشگاه و اینکه چقدر روی تان حساب می کنند نیز خیلی مهم است. شاید سبک بازی تیم هم در جدایی ام تاثیر داشت. بازیکن نیاز به اعتماد مربی دارد و هیچکس تضمینی برای بازی کردن ندارد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋