دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حمودی، شیخ ویسی و مومنی؛ سه خرید اس.خوزستان

حمودی، شیخ‌ویسی و مومنی؛ سه خرید اس.خوزستان

سه باتجربه لیگ برتری در فصل جدید لیگ یک؛ حمودی، شیخ‌ویسی و مومنی؛ سه خرید اس.خوزستان؛ تیم فوتبال استقلال خوزستان برای حضور در فصل جدید لیگ برتر، سه بازیکن باتجربه را به خدمت گرفت.

به گزارش ورزش تیم فوتبال استقلال خوزستان که برای فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران خود را آماده می‌کند و آبی‌پوشان فصل جدید را با هدایت سهراب بختیاری‌زاده آغاز خواهند کرد؛ پس از تکمیل کادرفنی و اضافه شدن میلاد میداوودی به جمع اعضای کادرفنی استقلال خوزستان، حالا مدیران این باشگاه براساس درخواست‌های بختیاری‌زاده فعالیت نقل و انتقالاتی خود را دنبال می‌کنند.

استقلال خوزستان که فصل گذشته در کورس رقابت برای بازگشت به لیگ برتر بود و نتوانست به این مهم دست پیدا کند، به دنبال آن است تا در فصل جدید لیگ با هدایت سهراب بختیاری‌زاده، ماموریت نیمه‌تمام فصل گذشته را به اتمام رساند و به لیگ برتر بازگردد؛ با نظر بختیاری‌زاده، سه بازیکن باتجربه که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند در فصل جدید همراه آبی‌پوشان خوزستانی خواهند بود.

علی حمودی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال تهران را هم در کارنامه خود دارد، پس از یک فصل حضور در شاهین بوشهر حالا با مدیران استقلال خوزستان به توافق رسیده و در تمرینات این تیم حاضر شده است؛ به جز حمودی، وحید شیخ‌ویسی و مهدی مومنی که در دوران حضور استقلال خوزستان در لیگ برتر سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را دارند، بار دیگر تصمیم گرفتند تا برای این تیم به میدان بروند و فصل آینده در لیگ یک در لباس استقلال کار خود را دنبال خواهند کرد.

باید دید در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی این تیم چه بازیکنان دیگری با نظر سهراب بختیاری‌زاده جذب خواهند شد و در نهایت با چه ترکیبی استقلال خوزستان فصل جدید لیگ یک را آغاز می‌کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋