دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

همه هم تیمی مهدی طارمی را می خواهند

همه هم‌تیمی مهدی طارمی را می‌خواهند

اولویت اول اورتون برای جانشینی خامس؛ همه هم‌تیمی مهدی طارمی را می‌خواهند !؛ وب‎‌سایت اسپانیایی مارکا به نقل از وب‌سایت پرتغالی آبولا از علاقه شدید باشگاه‌های بزرگ اروپا برای جذب لوئیز دیاز نوشته است.

به گزارش ورزش، در این گزارش که وب‌سایت مارکا امروز آن را روی خروجی سایت خود قرار داده، نوشته شده که بر طبق ادعای وب‌سایت آبولا لوئیز دیاز در پنجره تابستانی به عضویت اورتون درخواهد آمد و ماجرای انتقال خامس رودریگز به تیم فوتبال الریان نیز تلاشی در جهت نهایی کردن خرید این بازیکن کلمبیایی بوده است.


این گزارش اینطور آغاز شده است:« تمام چیزی که در ماجرای خامس رودریگز اتفاق افتاده، شانسی نبوده و در پرتغال به جز حقوق بالا و اختلافاتی که خامس با رافائل بنیتز داشته، به خرید یک کلمبیایی دیگر یعنی لوئیز دیاز به جای او اشاره می‌شود.»


در ادامه این گزارش با نقل قول از وب‌سایت آبولا آمده است:« خرید لوییز دیاز اولویت اول اورتون در پنجره تابستانی فصل آینده است و به همین دلیل در آخرین پنجره تابستانی خامس فروخته شد. البته شاید اورتون برای خرید این بازیکن نیاز نداشته باشد تا سال آینده تلاش کند و امکان جذب این بازیکن در ژانویه 2022 فراهم شود.»


جالب اینکه مارکا در ادامه باز هم به نقل از وب‌سایت پرتغالی آبولا نوشته که تیم‌های دیگری نظیر تاتنهام و چلسی هم برای جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده‌اند، اما این بازیکن به اورتون نزدیک‌تر است و در ادامه اینطور این گزارش ادامه پیدا کرده است:« جذب این بازیکن با توجه به اینکه دیاز تا سال 2024 با پورتو قرارداد دارد و رقم فسخ 80 میلیون یورویی دارد، کار را برای باشگاه های خواهان او سخت تر هم کرده است.»


بخش پایانی این گزارش نیز بار دیگر با تاکید بر این نکته مطرح شده که دیاز، پیشنهادات زیادی از باشگاه‌های اروپایی نظیر بارسلونا، بایرن مونیخ و تیم‌های بزرگ لیگ برتر انگلیس دارد؛ موضوعی که نشان دهنده ارزش پاسپورت این وینگر کلمبیایی در بازار فوتبال جهان است و یک بازیکن ایرانی هر چقدر هم عمکرد بهتری داشته باشد، به سختی توسط رسانه‌های خارجی اینطور مورد توجه و تمجید قرار می‌گیرد.


گفتنی است دیاز که نسبت به فصل گذشته عملکرد قابل توجهی داشته، توانسته در 8 دیدار ابتدایی لیگ برتر پرتغال، 6 گل به ثمر برساند و این در شرایطی است که این وینگر 24 ساله فصل گذشته طی 30 مسابقه موفق به ثبت 6 گل شده بود. در سوی دیگر نیز مهدی طارمی هم تیمی این بازیکن کلمبیایی، فصل گذشته موفق به ثبت 16 گل در 34 مسابقه شد و در این فصل نیز طی 8 مسابقه 4 گل به ثمر رسانده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋