دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کاهش 180 نفری داوران لیگ دسته اول

افشاریان: هیچ تضمینی برای نیم فصل دوم نیست؛ کاهش 180 نفری داوران لیگ دسته اول؛ رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از کاهش قابل توجه داوران برای قضاوت مسابقات فصل جدید دسته اول فوتبال ایران خبر داد.

کاهش 180 نفری داوران لیگ دسته اول

به گزارش ورزش، یکی از انتقاداتی که فصل گذشته به شدت نسبت به عملکرد کمیته داورانِ تحت هدایت فریدون اصفهانیان وجود داشت، تعداد زیاد داوران بود و بسیاری از کارشناسان این موضوع را به دلیل انتخابات پیش روی هیئت‌های فوتبال و فدراسیون‌ها عنوان کردند و اینکه کمیته داوران می‌خواهد تمام هیئت‌های فوتبال را راضی نگه دارد، اما در واقع این استراتژی سبب افت کیفیت داوری شده بود و کارشناسان تاکید می‌‍کردند که حضور بدون مقدمه در لیگ برتر، ارزش داوری در سطح اول فوتبال ایران را پایین آورده است.


حالا خداداد افشاریان در حاشیه جلسه توجیهی داوران دسته اول فوتبال ایران که به تازگی برگزار شده در مود تعداد داوران لیگ دسته اول و چگونگی انتخاب آنها به موضوع مهمی اشاره کرده و گفته است:« در بحث داوری سخت گیری نمی کنیم، اما نص قانون را اجرا می کنیم. فدراسیون فوتبال برای جامعه داوری گام‌های موثری برداشته است. سال گذشته حدود 300 داور و کمک داور در لیگ دسته اول فوتبال حضور داشتند، اما برای این فصل 120 داور و کمک داور انتخاب کردیم.»


او سپس با خطاب قرار دادن داوران انتخاب شده، ادامه داده است:« ضمن اینکه هیچ تعهدی وجود ندارد داوری که در نیم فصل اول سوت زده باشد در نیم فصل دوم هم قضاوت کند، چرا که کمیته داوران عملکرد تمامی داوران را رصد می کند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋