دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رشید مظاهری دوباره با استقلال قرارداد بست

برای دو فصل دیگر؛ رشید مظاهری دوباره با استقلال قرارداد بست؛ رشید مظاهری سنگربان استقلال قراردادش را به مدت 2 سال دیگر با این تیم تمدید کرد.

رشید مظاهری دوباره با استقلال قرارداد بست

به گزارش ورزش، رشید مظاهری، دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال با حضور در ساختمان این باشگاه و جلسه ای که با مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال داشت، قرارداد خود را تا پایان فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تمدید کرد.

مظاهری که تابستان گذشته و از تراکتور به جمع آبی پوشان اضافه شده بود، پیش از سفر استقلال به دبی برای دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با الهلال، به دلیل مشکلاتی که با مدیریت وقت داشت با این تیم به امارات سفر نکرد و حتی با حضور در سازمان لیگ قراردادش را فسخ کرد تا همین مسئله باعث شد تا شایعاتی پیرامون جدایی او منتشر شود.

مظاهری که گفته می شد پیشنهاداتی از چند تیم تهرانی و شهرستانی دریافت کرده و حتی مدیربرنامه او به دنبال لژیونر شدن این دروازه بان است، اما  پس از گذشت چند روز از بازگشت تیم به تهران و با پادرمیانی هایی که صورت گرفت، فرهاد مجیدی رضایت داد تا مظاهری به جمع آبی ها بازگردد و این دروازه بان پس از حضور در تمرینات و عذرخواهی از کادرفنی و هم تیمی هایش، به جمع شاگردان مجیدی اضافه شد.

در حالیکه مظاهری یک سال با آبی ها قرارداد داشت، پس از مذاکرات امروز قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد تا بدین صورت او به مدت 2 سال و تا پایان فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با استقلال قرارداد داشته باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋