دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یاسین با یک ماموریت در میان ستاره ها (عکس)

اعتماد دوباره اسکوچیچ برای ساختن آینده؛ یاسین با یک ماموریت در میان ستاره‌ها (عکس)؛ یاسین سلمانی برای دومین اردوی متوالی در فهرست دراگان اسکوچیچ قرار گرفته، تا مشخص شود که این مربی کروات حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز کرده است.

به گزارش ورزش، یک فصل بازی در ترکیب سپاهان که البته همان هم بیشتر با عنوان بازیکن ذخیره بود، برای نشان دادن توانایی‌های جوان 19 ساله گرگانی سپاهان که از آکادمی این باشگاه رشد کرده، کافی بود و او نه تنها مورد توجه برخی از تیم های خارجی قرار گرفت، که در برهه‌‍ای حساس به اردوی تیم ملی نیز راه پیدا کرد.


سلمانی البته نتوانست در دو دیدار مقابل سوریه و سپس عراق نامش را در لیست نهایی بازی قرار دهد و هنوز یک دقیقه با پیراهن تیم ملی بازی نکرده است، اما تک تک تمریناتی که این بازیکن جوان در کنار ستاره‌های فوتبال ایران نظیر طارمی، آزمون، جهانبخش، قدوس، قلی‌زاده و ... انجام می‌دهد، تجربه‌‎ای است برای روزها، ماه‌ها و سال‌های آینده. روزها، ماه‌ها و سال‌هایی که احتمالا او توانسته خودش را به ترکیب اصلی برساند و یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی باشد.


در حال حاضر اما سلمانی در انتظار فرصتی برای ثبت اولین بازی رسمی خود است؛ اتفاقی که به نظر می‌رسد در یکی از بازی‌های نه چندان سنگین تیم ملی در مسیر جام جهانی یا شاید مسابقات دوستانه‌ای که در این مسیر برنامه‌ریزی می‌شود، بالاخره رخ خواهد داد، اما چیزی که فعلا برای این بازیکن اهمیت دارد، اینکه اسکوچیچ توجه ویژه‌ای به او دارد و علی‌رغم سن و سال کم، در اردوی قبلی و اردویی که در حال حاضر جریان دارد، نامش را در فهرست قرار داده، تا نشان دهد علاقه خاصی به این بازیکن دارد؛ هافبکی که اگر بتواند در مسیر درست پیشرفت کند، می‌تواند بار دیگر فوتبال ایران را صاحب یک هافبک خلاق و بازیساز در میانه زمین کند.

یاسین با یک ماموریت در میان ستاره‌ها (عکس)

یاسین با یک ماموریت در میان ستاره‌ها (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋