دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اسکو، فرمانده ماموریت 3 3 (عکس)

دراگان به دنبال دو رقمی‌شدن بردها؛ اسکو، فرمانده ماموریت 3+3 (عکس)؛ سرمربی 53 ساله تیم ملی در فکر ادامه روند رویایی خود در فوتبال ملی ایران است و می‌خواهد به روزهای بدون شکست خود ادامه بدهد.

به گزارش ورزش شاید شروع طوفانی و بدون‌شکست دراگان اسکوچیچ و گذراندن 9 بازی پیاپی با پیروزی، چندان قابل‌تصور نبود، اما این سرمربی کروات به خوبی توانست با عملکرد خود از منتقدانش، حامی بسازد و ذهنیت‌ها را نسبت به خود تغییر دهد و حالا با شروع درخشانی که تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی داشته، همه به صعود به تیم ملی به جام جهانی 2022 قطر بسیار خوشبین‌تر شده‌اند.

شاگردان اسکوچیچ پس از عبور از سوریه و عراق، حالا دو فیفادی حساس دیگر را در پیش‌روی خود دارند؛ مصاف با امارات در گرمایِ سوزان دبی و سپس میزبانی از کره در مقابل هزاران هوادار ایرانی. سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران که رکوردی منحصربفرد را در شروع کارش به نام خود کرده، اصلا دوست ندارد به حریفان امتیاز بدهد و به دنبال آن است تا پیروزی‌های خود در تیم ملی را دو رقمی کند.

اسکو، فرمانده ماموریت 3 3 (عکس)

خان اول، امارات است، تیمی که با دو مساوی مقدماتی جام جهانی را آغاز کرده و به پیروزی مقابل ایران نیاز مبرمی دارد، اما سرمربی 53 ساله تیم ملی فوتبال ایران از روز گذشته شاگردانش را در دبی به خط کرده تا بتواند با پیاده‌سازی متدهای تاکتیکی خود، امارات را در خاک خودش زمین‌گیر کند و 3 امتیاز شیرین دیگر را به کارنامه فوتبال ملی ایران در راه قطر 2022 اضافه کند.

بعد از آن‌هم اسکوچیچ باید شاگردانش را مهیای یک دوئل سنتی کند درحالیکه آنها قصد دارند مقابل رکورد بی‌نظیر دراگان اسکوچیچ قد علم کنند، اما سرمربی تیم ملی مصمم است تا بتواند قطار شتابان تیم ملی را از فیفادی اکتبر هم به سلامت عبور دهد تا با 12 امتیاز، ایران بهترین شروع تاریخ خود در مقدماتی جام جهانی را داشته باشد و در نزدیک‌ترین موقعیت به صعود به جام جهانی قرار گیرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋