دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شگفت انگیز؛ درخشش درون دروازه در 88 سالگی (عکس)

رویایی که تمام نمی‌شود؛ شگفت‌انگیز؛ درخشش درون دروازه در 88 سالگی! (عکس)؛ با آلن کمسل 88 ساله آشنا شوید؛ دروازه بانی که هنوز عاشق قرار گرفتن درون دروازه است.

شگفت‌انگیز؛ درخشش درون دروازه در 88 سالگی (عکس)

به گزارش ورزش، مهم نیست در چه سن و سالی قرار دارید، زیرل فوتبال برای همه سنی مناسب است و شاید هم به همین است که فوتبال همچنان محبوب ترین ورزش در جهان محسوب می شود. البته به دلیل ماهیت فیزیکی فوتبال، معدود افرادی بالاتر از 50 سال سن هنوز هم قادر به حضور در مستطیل سبز هستند، اما آلن کمسل حتی هرگز به تسلیم شدن فکر هم نکرده است.

 

این دروازه بان ولزی و 88 ساله، همچنان برای تیم پنرهین باس استولرز، واقع در لیادودنو فوتبال بازی می کند. البته آلن کمسل در گذشته در میانه میدان حضور داشت و در سال های اخیر به پست دروازه بانی روی آورده است.

 

شگفت‌انگیز؛ درخشش درون دروازه در 88 سالگی (عکس)

 

آلن کمسل در این خصوص گفت: گفت: "من تا 40 سالگی هنوز فوتبال را شروع نکرده بودم. اما وقتی در این سن نیز کارم را آغاز کردم آنقدر سریع بودم که می توانستم دروازه حریفان را باز کنم. اما با افزایش سن شرایط تنفسی دشوارتر شده و من به این دلیل حضور درون دروازه را انتخاب کردم. در ادامه دم و بازدم طولانی تر می شود و من دیگر تصمیم گرفتم پست دروازه بانی را ادامه دهم. "

 

جالب اینجاست حالا آلن کمسل با نوه بازیکنانی همبازی شده که روزگاری و در دهه 70 میلادی در کنار آنها بازی می کرده است. او در ادامه افزود: "من سال ها پیش شروع به کار کردم، اما در طول این سال ها بسیاری از بازیکنان از فوتبال کناره گیری کرده و خیلی پیر شدند، پس در ادامه نوبت پسران و سپس نوه های آنها رسید. سرانجام حالا 80 ساله هستم و با جوانان 30 ساله بازی می کنم. هنگامی که ما از قرنطینه به زمین بازگشتیم، فاصله ای 25 ساله بین ما وجود داشت."

 

شگفت‌انگیز؛ درخشش درون دروازه در 88 سالگی (عکس)

 

این دروازه بان 88 ساله که در حال حاضر مسن ترین بازیکن بریتانیا است، هنوز از فوتبال لذت می برد و می داند که این فعالیت برای او مفید است. آلن کمسل در پایان گفت: "می توانم احساس کنم قلبم تند تند زده و تنفس من ادامه دارد، اما می دانم که این فعالیت برای من خوب است. من هنوز اینجا هستم، 88 ساله ام و همچنان هم از فوتبال لذت می برم. شنبه ها بیشتر احساس درد می کنم ، اما در روز جمعه از بازی واقعا لذت می برم.

 

من قبلا تصور می کردم شرایط خوب است، اما اخیرا متوجه شده ام که کمی کند هستم. تازه وقتی که می خواهم پرش داشته باشم متوجه می شوم توپ وارد دروازه شده است. پس چرا بازی می کنم؟ فوتبال برایم سرگرم کننده است."

 

شگفت‌انگیز؛ درخشش درون دروازه در 88 سالگی (عکس)

 

شگفت‌انگیز؛ درخشش درون دروازه در 88 سالگی (عکس)

 

شگفت‌انگیز؛ درخشش درون دروازه در 88 سالگی (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋