دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اولین فصل فوتبال حرفه ای بدون مهدی رحمتی

در 21 سال برگزاری لیگ؛ اولین فصل فوتبال حرفه‌ای بدون مهدی رحمتی!؛ برای نخستین‌بار در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است که در افتتاحیه لیگ، مهدی رحمتی (به عنوان بازیکن یا سرمربی) حضور ندارد.

اولین فصل فوتبال حرفه‌ای بدون مهدی رحمتی

به گزارش ورزش پای ثابت بیست دوره برگزاری رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران، مهدی رحمتی سنگربان سابق استقلال و سرمربی فصل گذشته شهر خودرو بود؛ رحمتی با 19 فصل متوالی بازی در لیگ برتر، رکورد ویژه و دست‌نیافتنی را به نام خود در تاریخچه مسابقات به ثبت رساند و پس از آن‌هم در تصمیمی غیرمنتظره، به سرعت وارد جرگه مربیان شد و لیگ بیستم را در کسوت سرمربی گذراند که در نوع خود بسیار جالب‌توجه بود.

اما حالا پس از گذراندن 19 فصل در قامت بازیکن و 1 فصل به عنوان سرمربی، خبری از حضور کاپیتان سابق استقلال در افتتاحیه لیگ بیست و یکم نیست تا رکورد ویژه او در حضور متوالی در لیگ برتر، به نوعی از بین برود؛ رحمتی تصمیم گرفته تا دور از عرصه مربیگری، فعلا کلاس‌های دانش‌افزایی را شرکت کند و پس از آن بار دیگر به جمع مربیان لیگ برتری بازگردد.

او در یک‌قدمی توافق با مدیران نفت مسجدسلیمان برای لیگ بیست و یکم هم قرار داشت اما شروط عجیب نفتی‌ها، رحمتی را از پذیرفتن این سمت بازداشت و او تصمیم خود را برای حضور در کلاس‌های مربیگری گرفت؛ مهدی رحمتی هفته گذشته در اصفهان موفق به کسب مدرک B مربیگری در آسیا شد و قصد دارد به‌زودی در خارج از ایران، چند دوره مربیگری دیگر را هم پشت سر بگذارد تا با تلفیقی از تجربه دوران بازی و اندوخته‌های تازه به مربیگری خود ادامه دهد.

البته که این احتمال وجود دارد که در میانه راه لیگ بیست و یکم، مهدی رحمتی به عنوان سرمربی یکی از تیم‌ها که اتفاق مرسومی در فوتبال ایران است، به جمع مربیان لیگ برتری اضافه شد و به رکورد 21 فصل متوالی حضور در لیگ برتر برسد اما آن‌چه فعلا مشخص است این‌که برخلاف افتتاحیه 20 فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران، این نامی از مهدی رحمتی در جمع بازیکنان و یا مربیان لیگ بیست و یکم نخواهد بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋