دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دوست دارم روزی به بارسلونا بازگردم

دوست دارم روزی به بارسلونا بازگردم

آندرس اینیستا:؛ دوست دارم روزی به بارسلونا بازگردم؛ آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا ابراز امیدواری کرد روزی دوباره در این باشگاه فعالیت کند.

به گزارش ورزش، آندرس اینیستا نزدیک بخه دو دهه در خط میانی بارسلونا هنرنمایی کرده و نقش مهمی در رقم خوردن بهترین دوران تاریخ این باشگاه محبوب ایفا کرد. حالا آندرس اینیستا که در ویسل کوبه ژاپن بازی می کند، مدعی شد بازگشت احتمالی او به باشگاه بارسلونا به عواملی زیادی بستگی دارد و هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

 

آندرس اینیستا گفت: "دشوار است که فقط به نام یک سرمربی که بیشترین تاثیر را بر من داشته اشاره کنم و این موضوع در مورد بازیکنانی است که با آنها بازی کرده و از آنها یاد گرفته ام نیز صادق است. من در مقاطع بسیار خوبی در ترکیب بارسلونا و تیم ملی اسپانیا بوده، در کنار بهترین بازیکنان جهان بازی کردم و از همه آنها درس هایی نیز گرفتم.

 

دوست دارم روزی به بارسلونا بازگردم

 

بازی کردن در ترکیب بارسلونا در هر بازی مانند یک امتحان بود و شما باید آن را پشت سر می گذاشتید. این تنها پایه کار بود و شما هر بار که باید با محیط سازگار شده، خود را با سبک مورد نیاز خود تطبیق داده و البته همیشه اصول را نیز حفظ کنید.

 

بازگشت در آینده به بارسلونا؟ دوست دارم این اتفاق رخ دهد، زیرا من س الها در این باشگاه حضور داشته ام. اما شما نمی دانید در آینده چه اتفاقی رخ می دهد. مشخص نیست شیوه بازگشت من چگونه است و در آن مقطع چه افرادی در باشگاه بارسلونا بر مسند کار خواهند بود. بنابراین عوامل زیادی وجود دارد که شرایط احتمالی را دشوار می کند، اما اگر از من بپرسید پاسخم مثبت است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋