دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

میرزاپور: گل نخوردن تیم ملی ارزش زیادی دارد

میرزاپور: گل نخوردن تیم ملی ارزش زیادی دارد

اختلاف بازیکنان با اسکوچیچ دور از واقعیت است؛ میرزاپور: گل نخوردن تیم ملی ارزش زیادی دارد؛ ابراهیم میرزاپور، دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران از جو تیم ملی و رابطه خوب بازیکنان با دراگان اسکوچیچ می‌گوید.

به گزارش ورزش، با مثبت شدن تست کرونای مربی دروازه‌بان های تیم ملی، ابراهیم میرزاپور این فرصت را به دست آورد دوبازی ایران را همراهی کند. او که امسال مربی فولاد شده است در مورد شرایط تیم ملی و فولاد با خبرنگار ورزش صحبت کرد.

*از اعتماد اسکوچیچ ممنونم
اول باید از آقای اسکوچیچ تشکر کنم که بعد از آن مشکلی که برای مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی به وجود آمد به من اعتماد کردند و من دو بازی در خدمت تیم ملی بودم و خداراشکر آن دو بازی با پیروزی تیم ملی به پایان رسید. من جو خیلی خوبی در اردو دیدم و چون بیشتر بازیکنان تیم ملی لژیونر هستند و قبل از بازی به تیم اضافه شدند و خیلی بازی دوستانه مهیا نبود و در آن سه روزی که می‌آمدند مجبور بودند به بازی رسمی بروند. بازی اول با سوریه، آقای اسکوچیچ و هاشمیان به دلیل مثبت بودن تست کرونا در اردو و نبودند و به نظر بازی اول همیشه سخت ترین بازی است. انتظارات زیادی از تیم ملی بود ولی با توجه به آن شرایط مهم برنده شدن در بازی بود. 

*شایعه اختلاف بازیکنان با اسکوچیچ صحت ندارد
بازی با عراق را همه می‌دانستیم چه شرایط حساسی دارد و پیروزی در آن بازی از لحاظ روحی و جدولی مهم بود و خداراشکر آنجا توانستیم سه گل به عراق بزنیم. شایعاتی که می‌گفتند مشکلاتی بین سرمربی تیم و بازیکنان هست را من در اردوها ندیدم و بچه‌ها حرفه‌ای هستند و می‌دانند باید از دستورات آقای اسکوچیچ پیروی کنند و جو خیلی خوبی بود. به آقای عزیزی خادم که در غم از دست دادن پدرش است تسلیت می‌گویم و ایشان هم بهترین امکانات و شرایط را در اختیار تیم ملی می‌گذارد که بچه‌ها مشکلی از این بابت نداشته باشند و تمام تمرکزشان روی بازی باشد.

*سازماندهی دفاعی ایران مثال زدنی است
امارات در چندسال اخیر تیم خوبی داشته و می‌تواند برای تیم ما مشکل‌ساز شود اما تیم ملی ما شخصیت بسیار خوبی گرفته و با این دو بردی که کسب کردیم و لژیونرهای خوبی که داریم می‌توانیم امارات را هم در خاک این کشور شکست دهیم. کره جنوبی اما با کیفیت تر است و آنها هم بازیکنانی دارند که در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند و فکر می‌کنم حساس‌ترین بازی است و با توجه به حضور ده هزار تماشاگری که من شنیدم، امیدوارم در تهران شکست‌شان دهیم. الان در فوتبال روز دنیا این است که اول نباید گل بخورید و یک امتیاز را در دست داشته باشید و ما سازماندهی خیلی خوبی در دفاع داریم و در این چهار پنج بازی اخیر گل نخوردیم و خیلی کم به حریف موقعیت می‌دهیم و در دروازه هم آقای بیرانوند است که از سازمان دفاعی تیم‌ما خیلی سخت می‌شود عبور کرد.

میرزاپور: گل نخوردن تیم ملی ارزش زیادی دارد

*فوتبالم را مدیون فولاد هستم
من خیلی خوشحالم که بعد از چندسال به فولاد برگشتم؛ پنج، شش سال در فولاد بازی کردم و فوتبالم را مدیون مردم خوب خوزستان هستم و توانستم با فولاد به قهرمانی لیگ دست پیدا کنم و همیشه افتخار می‌کنم که یک فولادی بودم، هستم و خواهم بود و امسال هم شرایطی پیش آمد که به عنوان مربی به این تیم بیایم. جا دارد از کادر قبلی تشکر کنم و الان با آمدن آقای گرشاسبی و آقای ویسی امیدواریم نتایج خوبی کسب کنیم؛ ولی این پنجره بسته شرایط را سخت کرده و چند بازیکن کلیدی را از دست دادیم و نتوانستیم جایگزین جذب کنیم‌. البته خوزستان همیشه دارای جوانانی است که با استعداد هستند و آمده‌اند و خودشان را ثابت کردند. آقای ویسی هم علاقه زیادی به جوان‌ها دارد و در اردوها هم پنج، شش بازیکن آکادمی شرکت دارند و روز به روز پیشرفت می‌کنند و امیدوارم کمک حال فولاد باشند.

*گلرهای‌مان شرایط خوبی دارند
من شناخت خوبی از دروازه‌بان‌های فولاد دارم و خود آقای مرادیان سال گذشته بازی‌های خوبی انجام داد. علی غلام‌زاده، جلالی و گلی هم دروازه‌بان‌های دیگر ما هستند که ما هم سعی می‌کنیم تجربیات خود را به آنها منتقل کنیم و روی نقاط ضعف آنها کار کنیم. آقای فروزان از دروازه‌بان‌های با تجربه و خوب کشور ما هستند و اگر بود می‌توانست کمک حال ما باشد ولی خیلی زود از ما جدا شدند و برایش آرزوی موفقیت داریم ولی گلرهای ما شرایط خوبی دارند.

*هواداران فولاد خوب فوتبال را می‌فهمند
فولاد پنجره‌اش بسته بود و سال قبل در آسیا فراتر از انتظار ظاهر شد و برابر السد و النصر در دقایق آخر گل خوردند و امسال با تجربه‌ای که بازیکنان کسب کرده‌اند می‌توانند به تیم کمک کنند. هواداران سرمایه‌های اصلی فوتبال و خصوصا تیم ما هستند. زمانی که بازی می‌کردم می‌دیدم در گرمای پنجاه درجه می‌آمدند و تیم ما را تشویق می‌کردند. انتظار از فولاد بالاست و از هواداران می‌خواهم صبرشان را بالا ببرند.
تیم احتیاج به زمان دارد و با جدایی چند مهره کلیدی کار سخت است اما عزیزان خودشان خوب فوتبال را می‌فهمند و به ما خیلی کمک خواهند کرد و انشاالله فولاد را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋