دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ادعای عجیب و غیر منتظره درباره پپ گواردیولا

ادعای عجیب و غیر منتظره درباره پپ گواردیولا

گفته می شود که پپ گواردیولا پیش از بر عهده گرفتن هدایت بارسلونا مبلغ هنگفتی را به شکل مخفی در بانکی واقع در آندورا پنهان کرده بوده است.

به گزارش ورزش، لا سکستا و ال پائیس گزارش داده اند که سرمربی منچسترسیتی تا سال 2012 یک حساب جاری در آندورا داشته زیرا از عفو مالیاتی که توسط دولت ماریانو راخوی وضع شده بود، استفاده کرده است.

در آن مقطع پپ گواردیولا وجود چنین حسابی را هرگز به دولت اسپانیا اطلاع نداده بوده است. یک منبع آگاه و نزدیک به سرمربی سابق بارسلونا خبر داده است که این پول شامل حقوق دوران بازی او در فوتبال قطر و باشگاه الاهلی بوده است؛ جایی که او بین سال های 2003 تا 2005 در آن به میدان می رفت. همچنین در این گزارش عنوان شده که سرمربی کاتالان بین سال‌های 2007 تا 2012 نیز اقدام تقریباً مشابه را در پاناما هم انجام داده است.

ادعای عجیب و غیر منتظره درباره پپ گواردیولا

بر اساس این اسناد چند رهبر دنیا از جمله نخست وزیر چک، پادشاه اردن، نخست وزیر پاکستان و همچنین روسای جمهوری کنیا و اکوادور دارایی‌های خود را در شرکت‌های فراسرزمینی به دلایل مختلف از جمله برای فرار مالیاتی پنهان کرده‌اند. در این تحقیق 29 هزار شرکت فراسرزمینی مورد بررسی قرار گرفته است.

گفتنی است گواردیولا در سال 2015 از خورخه فرناندز دیاز، وزیر کشور اسپانیا انتقاد کرده و گفته بود: "من معتقدم وزیر کمی اشتباه می کند. من از اول تا آخر این روز مالیاتم را پرداخت کرده ام."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋