دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گواردیولا: اگر میلنر بازیکن سیتی بود، اخراج می شد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که جیمز میلنر باید اخراج می شد.

گواردیولا: اگر میلنر بازیکن سیتی بود، اخراج می‌شد

به گزارش ورزش، مهمترین بازی هفته هفتم لیگ برتر انگلیس با نتیجه مساوی و تقسیم امتیازات به پایان رسید. جایی که دو تیم لیورپول و منچسترسیتی در آنفیلد به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان بازی آنها با نتیجه 2-2 تمام شد.

پپ گواردیولا در پایان بازی گفت: "چه بازی خوبی؛ در واقع به همین دلیل طی سال‌های گذشته منچسترسیتی و لیورپول جزو مدعیان بوده اند چراکه ما سعی می‌کنیم اینگونه بازی کنیم. متاسفانه نتوانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم اما خب شکست هم نخوردیم. به همین دلیل است که لیگ برتر انگلیس بهترین لیگ دنیا محسوب می‌شود. این یک بازی عالی بود، واقعا عالی‌‌.

گواردیولا: اگر میلنر بازیکن سیتی بود، اخراج می‌شد

من می دانم که بازی مقابل این بازیکنان و این مربی چقدر سخت است. هر بار برای ما یک چالش باورنکردنی است. نحوه بازی ما در استمفورد بریج،  پاریس و امروز نشان می دهد که ما یک تیم بزرگ هستیم. وقتی بازی در پاریس(مقابل پاری سن ژرمن) ​​را از دست می دهیم و امروز مساوی می کنیم، خوب است. امیدوارم ادامه دهیم و بازیکنان سالم از تیم های ملی خود بازگردند. "

درخشش فیل فودن: "فیل بازیکن فوق العاده ای است، ما او را می شناسیم. او مصدوم از تیم ملی برگشت. بازیکن فوق العاده ای است. اما نه فقط او، همه فوق العاده بودند."

گواردیولا: اگر میلنر بازیکن سیتی بود، اخراج می‌شد

اعتراض به اخراج نشدن جیمز میلنر: "جیمز میلنر باید کارت زرد دوم را دریافت می کرد. صحنه بسیار واضح و مشخص بود اما چون در آنفیلد و اولدترافورد است، هیچگاه این صحنه ها دیده نمی‌شوند. اگر او بازیکن منچسترسیتی بود قطعاً اخراج می‌شد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋