دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کلوپ: بعد از نیمه اول نفس راحتی کشیدم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید تیمش در نیمه اول این دیدار برابر‌ منچسترسیتی عملکرد بسیار بدی داشته است.

کلوپ: بعد از نیمه اول نفس راحتی کشیدم

به گزارش ورزش، لیورپول امشب در چارچوب حساس‌ترین بازی هفته هفتم لیگ برتر انگلیس میزبان منچسترسیتی بود که نهایتاً این بازی بسیار تماشایی با نتیجه 2-2 به اتمام رسید تا تیم یورگن کلوپ بعد از چلسی در رده دوم جدول قرار بگیرد.

کلوپ: بعد از نیمه اول نفس راحتی کشیدم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از بازی گفت: " در نیمه اول مسابقه امشب عملکردی متوسط یا حتی کمتر از آن ارائه دادیم. در واقع می‌توانم بگویم که نیمه اول بازی بدترین بازی ما به شمار می‌آمد. شرایط به گونه ای بود که بعد از سوت پایان نیمه اول یک نفس راحت کشیدم چرا که لازم بود در بین دو نیمه خیلی چیزها به بازیکنان گفته شود تا شرایط تغییر کند. با این حال شرایط در نیمه دوم تغییر کرد و از عملکردمان کاملاً راضی بودم."

محمد صلاح در مسابقه امشب یک گل فوق العاده زیبا را به ثمر رساند. یورگن کلوپ درباره درخشش این ستاره مصری نیز گفت: "گلی که امروز زد اولین گلی محسوب نمی شود که او با چنین سبکی به ثمر رسانده است. اگر اشتباه نکنم او در مقابل ناپولی و تاتنهام نیز چنین گلی به ثمر رساند. واقعاً گل زیبایی بود و او بازیکن فوق العاده ای است. صلاح حتی روی گل اول نیز مثمر ثمر واقع شد و برای مانه پاس گل ارسال کرد."

کلوپ: بعد از نیمه اول نفس راحتی کشیدم

اعتراض بازیکنان منچسترسیتی به اخراج نشدن میلنر: " او در نیمه اول بازی کارت زرد دریافت کرد بنابراین این مسئله طبیعی بود که بازیکنان منچستر سیتی چنین رویکردی داشته باشند. بنابراین مشخص بود که ما باید در این باره تغییری ایجاد می کردیم و همین کار را هم انجام دادیم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋