دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

درخشش نادری برای امتیاز آلتای کافی نبود

مدافع چپ ایرانی آلتای در جریان شکست تیمش مقابل غازی‌عینتاب یک پاس گل داد.

به گزارش ورزش، محمد نادری که کمتر از یک هفته پس از فینال جام حذفی فوتبال ایران راهی ترکیه شد و پس از عقد قرارداد با آلتای جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم به دست آورد، به مرور زمان با شرایط بازی در سوپر لیگ ترکیه آشنا شده و نمایش بهتری از دیدارهای قبل ارائه می‌کند.

درخشش نادری برای امتیاز آلتای کافی نبود

نادری که پس از هفت هفته حضور ثابت در ترکیب آلتای و نمایش موثر در کسب نتایج موفقیت‌آمیز این تیم و تاثیرگذاری روی یکی از گل‌های این تیم امروز هم انگیزه مضاعفی مقابل غازی‌عینتاب داشت، با وجود شکست تیمش در بازی امروز یک پاس گل زیبا داد.

تیم فوتبال آلتای اسپور در حضور ثابت محمد نادری به‌عنوان مدافع چپ، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در چارچوب هفته هشتم سوپر لیگ ترکیه به مصاف غازی‌عینتاب رده چهاردهمی رفت و شکست سنگینی را تجربه کرد.

درخشش نادری برای امتیاز آلتای کافی نبود

شاگردان مصطفی دنیزلی که پس از صعودشان به سوپر لیگ ترکیه فراتر از انتظار ظاهر شده و پنج پیروزی و دو باخت در هفت هفته اخیر داشتند، در دیدار امروز با نتیجه ۴ بر یک در خانه غازی‌عینتاب مغلوب شدند که در جریان این بازی مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور عملکرد خوبی به نمایش گذاشت.

محمد نادری در دقیقه ۶۳ پس از نفوذ تند و تیز از جناح چپ زمین، ارسال زمینی و کوتاهی به مقابل تیرک اول فرستاد تا اِرهان کلنک با شوت سرضرب به گوشه دروازه غازی‌عینتاب تک‌گل آلتای اسپور را به ثمر رساند.

درخشش نادری برای امتیاز آلتای کافی نبود

آلتای اسپور در روزی که محمد نادری را ۹۰ دقیقه در ترکیب داشت، با این باخت سنگین ۱۵ امتیازی و در رتبه پنجم جدول سوپر لیگ ترکیه ماند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋