دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هافبک جدید چلسی نیامده دیپورت می شود؟

روزهای سیاه ستاره اسپانیایی در لندن؛ هافبک جدید چلسی نیامده دیپورت می شود؟؛ به نظر می رسد انتقال قرضی سائول به چلسی را باید شکست خورده دانست.

هافبک جدید چلسی نیامده دیپورت می شود؟

به گزارش ورزش، در 24 ساعت پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی بود که اخباری در مورد احتمال جدایی سائول نیگز از اتلتیکومادرید و انتقال او به چلسی مطرح شد. این هافبک اسپانیایی خود مدعی شد این انتقال تنها سه دقیقه مانده به پایان پنجره نهایی شده و او در نهایت موفق به حضور قرضی در لیگ برتر و باشگاه چلسی شده است.

هافبک جدید چلسی نیامده دیپورت می شود؟


سه هفته پیش و بعد از پایانی وقفه ملی بود که توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی تصمیم گرفت از سائول نیگز در ترکیب اصلی تیم خود در مسابقه برابر آستون ویلا استفاده کند و البته به نظر می رسد این تصمیم اصلا منطقی نبوده است. سائول نیگز در این فرصت 45 دقیقه ای نمایش بسیار ضعیفی ارائه داده و در هشت دوئل خود با بازیکنان حریف تنها یک بار پیروز شد و در حملات چلسی اثربخش نبود. او در نهایت به قدری ضعیف کار کرد که در بین نیمه اول تعویض شد و نیمه دوم را از روی نیمکت تماشا کرد.

هافبک جدید چلسی نیامده دیپورت می شود؟

در مجموع سائول 120 دقیقه برای چلسی به میدان رفته و سه بازی متوالی است که توخل از او یک دقیقه هم استفاده نکرده است. چلسی دیروز برابر ساوتهمپتون به برتری 3-1 رسید و سائول بازهم فرصت بازی پیدا نکرد. او برابر زنیت و تاتنهام نیز بازی نکرده بود و تنها در جام اتحادیه بود که به عنوان جانشین روملو لوکاکو به میدان رفت و فرصت بازی پیدا کرد.

در بازی روز گذشته برابر ساوتهمتون که کانته و جورجینیو غایب بودند، به نظر می رسید توخل به سائول اعتماد خواهد کرد ولی میانه زمین این تیم را کوواچیچ و لوفتوس چیک تشکیل می دادند و سائول یک دقیقه هم بازی نکرد. ستاره سابق اتلتیکو زودتر از حد تصورات دیپورت خواهد شد؟

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋