دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برگزاری مراسم تولد پیشکسوت فقید فوتبال(عکس)

مراسم تولد هشتاد و دو سالگی مرحوم محمود یاوری در اصفهان برگزار شد.

به گزارش ورزش، هشتادو دومین سالگرد تولد شادروان محمود یاوری استاد و پیشکسوت فقید فوتبال روز جمعه گذشته در حضور دوستان و یاران سابق و اعضای خانواده آن مرحوم در اصفهان برگزار شد.


در این مراسم که با سخنرانی طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان شروع شد و در ادامه هدایایی به خانواده یاوری اهدا شد، احمد باقری پیشکسوت فوتبال اصفهان و افشین عبداللهیان کارشناس و مجری توانمند صداوسیما و همچنین محمد یاوری برادر آن مرحوم و مربی سابق تیم های ملی پایه نکاتی را از زندگی سرمربی فقید تیم ملی فوتبال بیان کردند. همچنین یکی از اعضای خانواده آن مرحوم دل نوشته ای را از مقام پدر و کرامت های اخلاقی استاد یاوری قرائت کرد.

برگزاری مراسم تولد پیشکسوت فقید فوتبال(عکس)


پیشکسوتان اصفهانی از جمله محمد بزم مهری، رسول تابش، رسول کربکندی، منوچهر شهامت نژاد، جواد پرورش، رضا دهقان و جمعی از پیشکسوتان سایر رشته های ورزشی حاضران در مراسم بودند. 


همچنین محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان هم با حضور خود یاد و خاطره این پیشکسوت فقید را زنده نگه داشت.

برگزاری مراسم تولد پیشکسوت فقید فوتبال(عکس)


در نهایت بابک یاوری فرزند ارشد محمود یاوری ضمن تشکر از حاضران ابراز امیدواری کرد این مراسم هرساله با حضور پرشور بزرگان ورزش برگزار شود تا یاد و خاطره آن مرحوم زنده بماند.


گفتنی است؛ به همت شورای شهر اصفهان قرار است روز دوم آبان ماه سال جاری یکی از میادین اصلی شهر اصفهان که در نزدیکی ورزشگاه نقش جهان قرار گرفته به یاد مرحوم محمود یاوری نام‌گذاری شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋