دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خانواده یوونتوسی ام از این گل خوشحال هستند

خانواده یوونتوسی‌ام از این گل خوشحال هستند

لوکاتلی:؛ خانواده یوونتوسی‌ام از این گل خوشحال هستند؛ مانوئل لوکاتلی، ستاره ایتالیایی یوونتوس، از گلزنی در دربی تورین ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ورزش، خرید جدید یوونتوس در نقل و انتقالات تابستانی یعنی مانوئل لوکاتلی یکی از بهترین بازیکنان این تیم در فصل جاری بوده است. ستاره ایتالیایی در در دربی امشب تورین نیز درخشان ظاهر شد و تک گل سه امتیازی بیانکونری را به ثمر رساند.

خانواده یوونتوسی‌ام از این گل خوشحال هستند

مانوئل لوکاتلی بعد از پیروزی یوونتوس که با تک گل او حاصل شد، گفت: "ما دربی را بردیم، این احساس فوق العاده ای است. این دربی است اما ما همچنین به یک قدم جلوتر در جدول نیاز داشتیم. در حال حاضر وقفه بازی های ملی را پیش رو داریم و می توانیم بازی های خود را شارژ کرده و سپس از آنجایی که کار را متوقف کرده بودیم، ادامه دهیم.
پدر و عموی من همواره برای تشویقم می آیند. من در حال حاضر یک خانواده کامل از هواداران یوونتوس در خانه دارم که حالا قطعاً بسیار خوشحال هستند."

خانواده یوونتوسی‌ام از این گل خوشحال هستند

لوکاتلی در ادامه گفت: "مربی انتظارات زیادی از من دارد و من تمام تلاشم را می‌کنم تا پیشرفت زیادی داشته باشم. امروز بازی بسیار سختی بود. فدریکو کیه زا من را دید و یک پاس بسیار خوب برایم ارسال کرد. این یک گل خیلی خوب بود. مطمئناً فلسفه اینجا با ساسولو متفاوت است اما واقعیت این است که ما برای پیروزی اینجا هستیم و این همان کاری است که می خواهیم انجام دهیم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋