دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

علیزاده: نگفتم جام قهرمانی برای مس رفسنجان است

تلاشمان این است که زمین مان سریع آماده شود؛ علیزاده: نگفتم جام قهرمانی برای مس رفسنجان است؛ مدیر اجرایی مس می گوید درصورتی به کسب سهمیه فکر خواهند کرد که تیم های قدر لیگ را در جدول پایین بکشند‌‌.

علیزاده: نگفتم جام قهرمانی برای مس رفسنجان است

به گزارش ورزش، علی علیزاده چهره نام آشنای فوتبال ایران که به عنوان مدیر اجرایی و معاون باشگاه مس رفسنجان فعالیت می‌کند، درباره قرعه تیمش در لیگ برتر بیست و یکم به خبرنگار ما گفت: قرعه بد نبود. شاید یک تیم قوی یا ضعیف باشد ولی در لیگ برتر بازی آسان نداریم. اولین بازی ما با سپاهان و دومین بازی ما با شهر خودرو است. سومین بازی ما با فولاد و چهارمین بازی ما با آلومینیوم اراک است. تلاش ما این است مانند سال گذشته خوب کار کنیم. هر چند ناگفته نماند که اولین بازی ما خیلی سخت است زیرا سپاهان امسال یکی از مدعیان قهرمانی است.


او که در مراسم قرعه کشی به مزاح گفته بود با جام ما عکس بگیرید، در این باره توضیح داد: من چینین جمله ای را نگفتم! گفتم من با جام عکس می گیرم که انشاالله یک روز به رفسنجان بیاید. 


مدیر اجرایی مس در خصوص اینکه زمین چمنشان چه زمانی آماده می شود گفت: سعی و تلاشمان این است که زمین را برای شروع بازی ها آماده کنیم. اینکه زیر ساخت ها را آماده کنیم بسیار سخت و زمان‌بر است اما تمام توانمان را می‌گذاریم.


وی در خصوص بازدید شخص وزیر ورزش از ورزشگاه شهدای مس نظرش را اینگونه بیان کرد: ما آنقدر خوب کار کردیم که ایشان هم آمد و مهر تایید زد. هم از ورزشگاه سرچشمه و هم مس بازدید کردند. به جناب آقای سجادی هم گفتم که در آینده نزدیک استان کرمان می‌تواند بازوی توانمند وزارت ورزش باشد.


علیزاده در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه ۱۷ روز تا شروع مسابقات باقی مانده مس آماده شروع بازی ها هست یا خیر عنوان کرد: ما یک اردوی کامل داشتیم و بچه ها به ترکیه رفتند و بدنسازی خیلی خوبی کردند و از حواشی به دور بودند و تیم با شرایط مناسبی برگشت. تمام تلاشمان را می کنیم قوی و مقتدر باشیم.


عضو اجرایی مس در خصوص صحبت مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران مبنی بر اینکه این تیم به کسب سهمیه آسیایی فکر می کند این گونه واکنش نشان داد: ما خودمان خیلی دوست داریم این اتفاق بیفتد ولی سخت است. باید با تیم‌های مثل سپاهان، استقلال، پرسپولیس، فولاد، تراکتور و گل گهر سیرجان رقابت  کنیم. اگر نگاه به سهمیه داشته باشی باید این تیم ها را در جدول پایین بکشی ، کار بسیار دشواری است ولی نشد ندارد ما تلاشمان را می کنیم به اهدافی که داریم برسیم.


علیزاده در پایان صحبت‌هایش در خصوص اینکه گفته می‌شود مس رفسنجان هزینه زیادی در نقل و انتقالات انجام داده افزود: به هیچ وجه ریخت و پاش نکردیم و نسبت به اصولی که باشگاه داشت بازیکن جذب کردیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋