دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یوونتوس به خاطر اشتباهات من 5 امتیاز از دست داد

شزنی:؛ یوونتوس به خاطر اشتباهات من 5 امتیاز از دست داد؛ وویچک شزنی، دروازه‌بان لهستانی یوونتوس، می‌گوید بعد از روزهای سختی که برایش به وجود آمده همه از او حمایت کرده‌اند.

یوونتوس به خاطر اشتباهات من 5 امتیاز از دست داد

به گزارش ورزش، یوونتوس فصل جدید رقابت‌های سری آ را بسیار ناامیدکننده آغاز کرد. با این حال شاگردان ماسیمیلیانو آلگری رفته‌رفته فرم مطلوب خود را به دست آورده اند و در واقع اوج کار بیانکونری پیروزی در بازی هفته گذشته برابر چلسی در لیگ قهرمانان اروپا بود.

یوونتوس از لحظاتی پیش در چارچوب رقابت های هفته هفتم سری آ به مصاف تورینو رفته است. وویچک شزنی، دروازه بان لهستانی یووه در یک مصاحبه کوتاه پیش از مسابقه گفت: "پیش از این و در دیدار مقابل چلسی روحیه متفاوتی را از خود به نمایش گذاشتیم. ما می‌دانیم که فصل را خوب شروع نکردیم و باید فرصت های از دست رفته را جبران کنیم."

یوونتوس به خاطر اشتباهات من 5 امتیاز از دست داد

در مقطعی به خاطر اشتباهات زیادی که وویچک شزنی انجام داد، انتقادات زیادی نسبت به او مطرح شد و حتی برخی معتقد بودند که او نباید دروازه بان شماره یک یوونتوس باشد. گلر لهستانی در این باره نیز گفت: "در لحظات سخت من حمایت هم تیمی ها و مربی را احساس کردم. اما این را هم می دانم که در دو بازی باعث شدم تیمم 5 امتیاز از دست بدهد و می‌خواهم این مسئله را جبران کنم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋