دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مهدی رحمتی و مدرک B مربیگری (عکس)

پایان دوره مربیگری در اصفهان؛ مهدی رحمتی و مدرک B مربیگری (عکس)؛ سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال شهر خودرو، امروز موفق به کسب مدرک B آسیا در عرصه مربیگری شد.

به گزارش ورزش، مهدی رحمتی که پس از جنجال مالکیتی باشگاه شهر خودرو، از این باشگاه به رغم داشتن قرارداد سه ساله کنار گذاشته شد تا عمر حضور او در این باشگاه مشهدی، تنها یکسال باشد و در طول یکسال هم رحمتی با وجود مشکلاتی که برای تیمش به وجود آمد، توانست عملکرد خوبی را از خود در شهر خودرو به جای بگذارد.

رحمتی که تا یک‌قدمی امضای قرارداد با باشگاه نفت مسجدسلیمان هم برای لیگ بیست و یکم رفت اما به دلیل شروط عجیب این باشگاه منصرف شد، تصمیم به شرکت در کلاس‌های مربیگری گرفت تا بتواند مستقلاً خود نیز به عنوان سرمربی روی نیمکت بنشیند؛ چرا که فصل گذشته محمد نوازی سرمربی قانونی شهر خودرو بود و رحمتی به دلیل نداشتن مدرک به عنوان مدیر تیم روی نیمکت می‌نشست.

مهدی رحمتی و مدرک B مربیگری (عکس)

اما حالا امروز و با پایان دوره آموزش مربیگری در استان اصفهان، مهدی رحمتی که بلافاصله پس از پایان دوران فوتبالی‌اش به جرگه مربیاین پیوست، موفق شد مدرک B آسیا را به دست آورد و با انتشار استوری در صفحه شخصی خود، دریافت مدرک B مربیگری‌اش را رسماً اعلام کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋