دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فخرالدینی: با شریفات سمت راست را بیمه می کنیم

بازیکن با تجربه و تازه وارد آلومینیوم می گوید با هم تیمی سابقش در استقلال  سمت راست این تیم را بیمه خواهند کرد.

فخرالدینی: با شریفات سمت راست را بیمه می‌کنیم

 به گزارش ورزش، میلاد فخرالدینی که سال گذشته در تراکتور توپ می زددر پایان فصل تصمیم به جدایی گرفت و راهی آلومینیوم اراک شد وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: شرایط طوری پیش رفت که بر خلاف میل باطنی ام از تراکتور جدا شدم. واقعا خاطرات خیلی خوبی از تبریز دارم و بهترین دوستانم در آن شهر هستند و هواداران خیلی به من لطف داشتند ولی متاسفانه شرایط خوب نبود. من هم بازیکنی نبودم که در حین فصل تیم را به حاشیه ببرم و تصمیم گرفتم جدا شوم که اتفاق بدی نیفتد ولی از مردم آذربایجان خیلی تشکر می کنم که همیشه به من لطف داشتند. 


او در خصوص دلیل انتخاب آلومینیوم ادامه داد: این تیم را برای کادر مدیریتی و فنی خیلی قوی انتخاب کردم . با آقای خطیبی کار کرده بودم و خواسته های ایشان را می دانستم. انشاالله بتوانم برای آلومینیوم مثمر ثمر باشم و نتایج خوبی بگیریم. 


وی در همین باره اضافه کرد : آلومینیوم سال گذشته در اولین سال حضورش در لیگ برتر نتایج خوبی گرفت و باید تداوم داشته باشد. تیم یکدل و یکدستی داریم و تمام سعیمان این است بهترین عملکرد را داشته باشیم چون لایقش نیز هستیم.


این بازیکن که دوباره با اسماعیل شریفات بعد از سال های حضورشان در استقلال همبازی شده و انگیزه زیادی در تمرینات دارند عنوان کرد : با شریفات رفاقت دیرینه داریم و مطمئنا می توانیم جناح راست  را با هم بیمه و تیم ها را اذیت کنیم.


فخرالدینی یادآور شد:  از هواداران آلومینیوم به خاطر لطفی که به من داشتند تشکر می کنم. انشاالله بتوانم برایشان مثمر ثمر باشم و با کسب نتایج خوب خوشحالشان کنیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋