دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مانچینی: دلم برای فوتبال باشگاهی تنگ شده است

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، می‌گوید که دلش برای حضور روی نیمکت یک تیم باشگاهی تنگ شده است.

مانچینی: دلم برای فوتبال باشگاهی تنگ شده است

به گزارش ورزش، سرمربی سابق اینتر در تابستان سال جاری موفق شد با تیم ملی ایتالیا در فینال جام ملت‌های اروپا و با غلبه بر انگلیس در ضربات پنالتی به قهرمانی برسد. این تیم عملکرد درخشانی را تحت هدایت او به نمایش گذاشته و تحسین بسیاری را برانگیخت.

او در گفتگو با بوبو تی وی درباره دوران حضورش در فوتبال باشگاهی گفت:« دلم برای تمرینات و زندگی هر روزه در باشگاه تنگ شده است. وقتی مثل ماه‌های اخیر دیدارهای زیادی با تیم ملی برگزار می‌کنید، این حس دلتنگی کمتر می‌شود. اما وقتی پنج ماه وقفه بین بازگشت دوباره به زمین رخ می‌دهد، شرایط سخت‌تر می‌شود. مانند اتفاقی که از ماه نوامبر تا مارس یا مارس تا ژوئن رخ می‌دهد و زمانی طولانی است.»

 

مانچینی: دلم برای فوتبال باشگاهی تنگ شده است

 

لوییس انریکه تصمیم گرفت فابین رویز و براهیم دیاز را به اردوی تیم ملی دعوت نکند و این در حالی است که جرارد مورنو و آلوارو موراتا نیز در ترکیب تیم ملی اسپانیا حضور ندارند. مانچینی درباره رویارویی با حریف سرسخت خود گفت:« آنها مصدومانی دارند اما قوی هستند، خوب بازی می‌کنند، مربی خوبی دارند و بازیکنان جوان زیادی در ترکیب این تیم دیده می‌شود. شاید گلزنی مثل سال‌های اخیر نداشته باشند اما همچنان تیمی قوی به حساب می‌آیند. »

این سرمربی ایتالیایی درباره قهرمانی تیمش در مسابقات یورو 2020 اظهار داشت:« بازیکنان عالی بودند، ما بازی سریعی را در دستور کار داشتیم. می‌خواستیم قلب مردم را تسخیر کنیم و بازیکنان رابطه بسیار خوبی با هم داشتند. این که می‌توانید با تیمی خوب قهرمان شوید واقعا درست است. هیچ مشکی وجود نداشت و همه با هم خوب بودند. جوی که در تیم وجود دارد نقش مهمی در کسب موفقیت و قهرمان ایفا می‌کند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋