دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازگشت سرخابی های سابق به لیست تیم ملی عراق

دیک ادووکات سرمربی هلندی تیم ملی عراق از تصمیم پیشین خط مبنی بر عدم دعوت از دو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس منصرف شد.

به گزارش ورزش، چند روز پیش لیست اولیه تیم ملی فوتبال عراق برای برگزاری دو دیدار برابر لبنان و امارات اعلام شد که در آن، دیک ادووکات به دلایل فنی از طارق همام بازیکن سابق استقلال دعوت به عمل نیاورده بود و بشار رسن نیز که در جریان دیدار با ایران دچار آسیب دیدگی شد و این مدت را از میادین به دور بود، به اردوی تیم ملی دعوت نکرد.

با این وجود و در آستانه آغاز مراحل سوم و چهارم مقدماتی جام جهانی، ادووکات از تصمیم قبلی خود منصرف شد و با وجود ناآمادگی رسن و انتقادهای فراوانی که از سبک بازی طارق همام شده بود، این دو بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

بازگشت سرخابی های سابق به لیست تیم ملی عراق

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال عراق شامل فهد طالب، احمد باسل ، علی یاسین، علاء مهاوی، احمد ابراهیم، علی فائز، ریبین سولاقا، میثم جبار، علی عدنان، امجد عطوان، صفاء هادی، امیر العماری، محمد علی عبود، سجاد جاسم، بشار رسن، محمد قاسم، همام طارق، شریف عبد الکاظم، ابراهیم بایش، شیرکو کریم، ایمن حسین، مهند علی و علاء عبدالزهرة هستند.

تیم ملی فوتبال عراق به عنوان قعرنشین جدول رده‌بندی گروه A در روزهای 15 و 20 مهر به مصاف تیم‌های ملی لبنان و امارات می‌رود. در این گروه ایران با 6 امتیاز صدرنشین است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋