دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کونته گران است؛ بارسا به دنبال پیرلو

کونته گران است؛ بارسا به دنبال پیرلو

رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که هزینه بالای آنتونیو کونته، سرمربی سابق اینتر، باعث شده که آندره‌آ پیرلو جز گزینه‌های اصلی جانشینی بارسلونا شود.

به گزارش ورزش، شکست بارسا در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر بنفیکا باعث شد که شرایط رونالد کومان در این تیم بیش از پیش متزلزل شود. گزینه‌های بسیاری برای جانشینی او مطرح شده که نام چند نفر از مربیان ایتالیایی نیز در این میان دیده می‌شود.

دیدار این هفته بارسلونا برابر اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو می‌تواند نقش مهمی در تعیین سرنوشت این مربی هلندی ایفا کند. با این حال مدیران بارسا در حال بررسی شرایط برخی از مربیان برای جانشینی او هستند.

یکی از این گزینه‌ها آنتونیو کونته است که پیش از این هدایت اینتر را برعهده داشت و فصل پیش با این تیم قهرمان لیگ ایتالیا شد. با این حال او اعلام کرده که قصد دارد پیش از آغاز فصل آینده به دنیای فوتبال برگردد و فیلیپو ماریا ریچی مدعی شده که این باشگاه از پس هزینه‌های این سرمربی نیز برنمی‌آید.

 

کونته گران است؛ بارسا به دنبال پیرلو

 

خبرنگار روزنامه گاتزتا دلو اسپرت در صفحه توییترش نوشت:« آنها پول کافی برای جذب او را ندارند اما می‌توانند این رویا را داشته باشند که جذب او رایگان است.» او در توییت‌های قبلی‌اش مدعی شده بود که بازی فردا آخرین فرصت کومان روی نیمکت بارسلونا خواهد بود.

آندره‌آ پیرلو نیز هنوز جز گزینه‌های باشگاه اسپانیایی است اما نام فرانک رایکارد و ژاوی نیز به گوش می‌رسد. پیرلو پیش از این سابقه هدایت یوونتوس در اولین حضور رسمی خود در دنیای سرمربیگری را دارد که با قطع روند 9 قهرمانی متوالی این تیم همراه شد و در نهایت مدیران این باشگاه در پایان فصل گذشته به همکاری با او خاتمه دادند.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋