دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کوادرادو: یوونتوس بسیار مهم تر از رونالدو است

کوادرادو: یوونتوس بسیار مهم‌تر از رونالدو است

خوان کوادرادو، وینگر یوونتوس، می‌گوید بازیکنان این تیم تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا جای خالی رونالدو حس نشود.

به گزارش ورزش، این بازیکن کلمبیایی یکی از دارایی‌های کلیدی یوونتوس است. او در هشت بازی این فصل تا به این جای کار در شش بازی به میدان رفته و عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است.

کوادرادو چهارشنبه شب با چلسی، باشگاه سابقش، در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا روبرو شد. این بازی در نهایت با پیروزی 0-1 یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود به پایان رسید. آنها بازی دفاعی را به نمایش گذاشتند اما توانستند سه امتیاز بازی را از آن خود کنند.

کوادرادو درباره شرایط این بازی به لاریپابلیکا گفت:« ما از این که به عنوان یک تیم بازی کردیم و برای کسب پیروزی جنگیدیم خوشحال هستیم. این دی ان ای ماست و در برابر باشگاه‌های بزرگ خودش را نشان می‌دههد. این به ما آگاهی جدیدی می‌دهد اما باید همچنان متواضع باشیم و به تلاش ادامه دهیم. شاید بهترین فوتبال خودمان را ارائه نکرده باشیم اما تکرار می‌کنم که به عنوان یک تیم بازی کردیم. و چیزی که اهمیت دارد نتیجه است»

 

کوادرادو: یوونتوس بسیار مهم‌تر از رونالدو است

 

او در ادامه اضافه کرد:« فوتبال بر اساس اتفاقات و شگفتی‌هاست، برای مثال به شکست بارسلونا و رئال مادرید نگاه کنید. واقعیت این است که هر تیمی ارزش خودش را دارد و همه طوری برابر ما بازی می‌کنند که انگار بازی فینال است. ما هم باید همین کار را انجام دهیم.»

یوونتوس این فصل دیگر کریستیانو رونالدو را در اختیار ندارد. این بازیکن پرتغالی در آخرین هفته پنجره نقل و انتقالات از این باشگاه جدا شده و به منچستریونایتد بازگشت. کوادرادو درباره جدایی رونالدو از این باشگاه گفت:« ما ارزش او را می‌دانیم و می‌دانستیم که چه جایگاهی در تیم دارد. با این حال یووه از او مهم‌تر است و ما تلاش می‌کنیم تا جای خالی این بازیکن حس نشود.»

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋