دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بوفون از بردن خسته نمی شود (عکس)

به نظر می‌رسد که مهارت‌های جانلوییجی بوفون، دروازه‌بان پارما، تنها به چارچوب دروازه خلاصه نمی‌شود.

بوفون از بردن خسته نمی‌شود (عکس)

به گزارش ورزش، بسیاری باور دارند که این دروازه‌بان سابق تیم ملی ایتالیا به پایان دوران حرفه‌ای فوتبالش نزدیک می‌شود اما او در جریان بازی سنگ، کاغذ، قیچی با هم تیمی‌هایش در پارما نشان داد که به اندازه قبل فرز و چابک است.

این دروازه‌بان 43 ساله از سایر بازیکنان پارما خواست که او را به چالش بکشند اما یکی پس از دیگری در برابر آنها به پیروزی رسید تا رکورد غلبه بر شش حریف متوالی در این بازی را برای خود به ثبت برساند.

 

بوفون از بردن خسته نمی‌شود (عکس)

 

در تصاویری که از این رقابت در اردوی پارما منتشر شده، بوفون پس از هر پیروزی از قبل هیجان‌زده‌تر شده و پس از غلبه بر ششمین رقیب خود به همراه سایر بازیکنان با خوشحالی در اتاق می‌دود تا این برد را جشن بگیرد.

 

بوفون از بردن خسته نمی‌شود (عکس)

 

او در مقابله با اولین رقیبش از سنگ استفاده کرد تا بر قیچی پیروز شود و دومین بار کاغذ را انتخاب کرد تا در برابر سنگ برنده باشد. او سپس در برابر سومین رقیبش باز هم کاغذ را انتخاب کرد اما چهارمین بازی با قرار گرفتن یکی از هم تیمی‌های او در برابر دوربین از چشم مخاطب پنهان ماند. قیچی و کاغذ نیز گزینه‌های او برای پنجمین و ششمین بازی بودند.

 

بوفون از بردن خسته نمی‌شود (عکس)

 

بوفون از بردن خسته نمی‌شود (عکس)

 

بوفون در تابستان سال جاری از یوونتوس جدا شده و بار دیگر به پارما پیوست. به نظر می‌رسد که این دروازه‌بان بزرگ و باتجربه از دوران حضورش در این تیم لذت می‌برد. او پیش از این دوران حرفه‌ای خود را نیز در همین تیم آغاز کرده بود. بوفون تا به حال شش بازی در سری بی برای این تیم انجام داده و دو کلین شیت به ثبت رسانده است. پارما در حال حاضر با دو پیروزی، دو تساوی و دو شکست در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋