دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عصبانیت شدید ستاره هلندی از سرمربی منچستر

عصبانیت شدید ستاره هلندی از سرمربی منچستر

ادعای مترو؛ عصبانیت شدید ستاره هلندی از سرمربی منچستر؛ دونی فن دبیک باور نداشت که در بازی با ویارئال یک دقیقه هم به او بازی نرسیده است.

به گزارش ورزش، دونی فن دبیک در تابستان سال گذشته و با انتقالی 40 میلیون پوندی از آژاکس راهی اولدترافورد شد. هواداران منچستریونایتد تصور می کردند خیال شان تا سال ها از داشتن یک هافبک جنگنده در میانه میدان راحت است. اما فصل اول حضور فن دبیک در ترکیب یونایتد چندان خوب پیش نرفت و او با تحمل نیمکت نشینی های متوالی، تنها چهار بار در لیگ برتر در ترکیب ثابت اوله گونار سولسشر قرار گرفت.

فصل جاری نیز شرایط تغییری نکرده و او در ایده های سرمربی نروژی جایی ندارد.

عصبانیت شدید ستاره هلندی از سرمربی منچستر

شب گذشته در بازی منچستر برابر ویارئال، فن دبیک مظابق انتظار روی نیمکت بود ولی در نیمه دوم به وی دستور گرم کردن داده شد و تصور می شد که او در دقایق پایانی وارد زمین شود. به خصوص که یونایتد در خانه متوقف شده بود و نیاز به گلزنی داشت اما سولسشر تصمیم گرفت فرد و جسی لینگارد را در دقایق واپسین وارد میدان کند. ورود لینگارد موثر هم بود و او به رونالدو در دقیقه 95 پاس گل داد.

عصبانیت شدید ستاره هلندی از سرمربی منچستر

طبق ادعای مترو، فن دبیک پس از اینکه تعویضی های آخر یونایتد وارد زمین شدند و دریافت که بازهم شانسی برای ورود به میدان ندارد، دستانش را مقابل دهانش گذاشت و آدامسش را به بیرون پرت می کند. او برای ثانیه هایی نیز بهت زده به اطراف نگاه کرد. فن دبیک مشخص بود که از شرایط کاملا ناراضی است.

عصبانیت شدید ستاره هلندی از سرمربی منچستر

خیلی ها معتقدند فن دبیک زمستان امسال، قرضی یا قطعی از یونایتد جدا خواهد شد چرا که با سولسشر هیچ آینده ای برای او در یونایتد وجود ندارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋