دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جعفری: ۲ بار دیگر قرار بود به اصفهان بیایم

جعفری: ۲ بار دیگر قرار بود به اصفهان بیایم

آماده‌ترین تیم برای لیگ می‌شویم؛ جعفری: ۲ بار دیگر قرار بود به اصفهان بیایم؛ هافبک جدید ذوب‌آهن از انتخاب این تیم و کار با مهدی تارتار ابراز رضایت می‌کند.

به گزارش ورزش، سجاد جعفری که پس از دو فصل حضور در نفت مسجدسلیمان و تجربه کاپیتانی در این تیم تصمیم به جدایی گرفت و راهی ذوب‌آهن شد، با اشاره به دوران بازی برای نفت اظهار کرد: تجربه خوبی در مسجدسلیمان به دست آوردم و در مسیر درستی قرار گرفت ولی در نهایت شرایط همکاری وجود نداشت و باید انتخابی انجام می‌دادم که به آینده فوتبالی‌ام کمک کند.

او ادامه داد: شرایط سختی در نفت مسجدسلیمان وجود داشت و روزهای دشواری تحمل کردیم، اما خدا را شکر تیم در هر دو فصل رتبه میانه جدولی به دست آورد و با کمترین بودجه نسبت به همه تیم‌ها در لیگ برتر ماند. بازیکنان ما هم کیفیت بالای خودشان را نشان دادند و الان همه انتقال‌های خوبی داشتند.

هافبک جدید ذوب‌آهن درباره انتخاب این باشگاه و حضور در اصفهان عنوان کرد: دو سال قبل و پیش از اینکه به نفت بروم، آقای قلعه‌نویی لطف داشتند و قرار بود با سپاهان قرارداد امضاء کنم، اما اتفاقاتی افتاد که این انتقال رخ نداد و من هم تصمیم گرفتم با نفت قرارداد ببندم و در نیم‌فصل سال قبل هم آقای حسینی درخواست حضورم در ذوب را داشتند که باشگاه نفت رضایت نداد ولی خدا را شکر الان به اصفهان آمدم و از انتخابم راضی هستم.

جعفری: ۲ بار دیگر قرار بود به اصفهان بیایم

جعفری در خصوص کار با مهدی تارتار در ذوب‌آهن گفت: زمانی که انتقالم به سپاهان انجام نشد، بخاطر پیشنهاد نفت و اینکه آقای تارتار در آنجا حضور داشت، به این تیم رفتم و پس از یک فصل دوری، خوشحال هستم که دوباره با ایشان کار می‌کنم.  آقا مهدی جزو مربیانی است که واقعا زحمت می‌کشد و برای موفقیت تیمش وقت می‌گذارد. من هم بخاطر شناختی که از کار و اهداف‌شان داشتم، به ذوب آمدم و امیدوارم بهترین عملکردم را ارائه کنم.

او درباره وضعیت ذوب‌آهن و دیدارهای دوستانه‌ای که برگزار می‌کنند، گفت: خدا را شکر باشگاه ذوب در بهترین زمان آقای تارتار را معرفی و بازیکنان جدید را جذب کرد. همین اتفاق موجب شد تا ما تمریناتمان را به موقع شروع کنیم و بیشتر از هر تیم دیگری مسابقه تدارکاتی داشته باشیم. با این شرایطی که از تیم می‌بینم و آماده‌سازی خوبی که انجام داده‌ایم، به نظرم یکی از آماده‌ترین تیم‌ها برای لیگ برتر خواهیم بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋