دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

چرا زمان مناسبی برای مدیر جدید پرسپولیس نیست؟

چرا زمان مناسبی برای مدیر جدید پرسپولیس نیست؟

روزنامه ایران ورزشی در گفتگو با حسین کلانی به یک سوال پاسخ داده است؛ اینکه چرا زمان مناسبی برای معرفی مدیرعامل جدید سرخپوشان نیست؟

به گزارش ورزش، مهندس حسین کلانی مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی که یکی از گلزنان خوب تاریخ تیم قرمز‌پوش پایتخت محسوب می‌شود معتقد است شرایط فعلی به هیچ وجه زمان مناسبی برای مطرح کردن مشکلات مالی خصوصاً انتخاب مدیر عامل پرسپولیس نیست. کلانی در رابطه با تمامی موارد اخیر پرسپولیس صحبت و نقطه نظراتش را بیان کرد.


 
خبرهایی از داخل تیم  پرسپولیس شنیده می‌شود که سرپرست موقت پرسپولیس با وجود قول‌هایی که مبنی بر پرداخت طلب بازیکنان از فصل قبل داده بود هنوز نتوانسته این دیون را بپردازد؛ نکته‌ای که به شدت موجب ناراحتی بازیکنان پرسپولیس شده است!

بازیکنان پرسپولیس بهترین هستند و در این چند سال اخیر نشان داده‌اند که از همه چیزشان برای موفقیت پرسپولیس گذشته‌اند بنابراین معتقدم بعد از اینکه بحث مدیر عاملی و مواردی در این خصوص مطرح شد حالا نباید در مقطع حساس فعلی موارد مالی و مسائلی از این دست را مطرح ساخت چون پرسپولیس در شرایط فعلی تنها نماینده کشورمان محسوب می‌شود و بازی‌های بسیار حساسی را پیش رو دارد از همین رو مطرح ساختن مشکلات درون‌تیمی و مدیریتی به هیچ وجه در مقطع فعلی صلاح نیست و به موقعیت تیم محبوب ایران برای رقابت برون‌مرزی به شدت لطمه می‌زند و خدای نکرده تیم را وارد مسائل جدید حاشیه‌ای وارد ساخته و موقعیت تیم را به خطر می‌اندازد.

اما بحث مدیر عاملی پرسپولیس و حضور مدیر عامل جدید مدتی است که مطرح شده و باز هم شنیده می‌شود!

فعلاً که قرار شد بعد از استعفای آقای سمیعی، ریاست هیأت مدیره پرسپولیس که فردی کاملاً آشنا به موارد تیم و باشگاه و مشکلاتش هستند باشگاه و تیم را اداره کنند اما باز هم عده‌ای سعی دارند پرسپولیس را به نوعی در حالت بی‌ثباتی و نگرانی نگه دارند که این امر اصلاً به سود ما نیست این در حالی است که فعلاً آقای صدری در حال تلاش هستند که مشکلات را به حداقل برسانند.

اما اینکه با وجود چند بار وعده و وعید هنوز طلب فصل قبل بازیکنان پرسپولیس پرداخت نشده به نوعی صدای آنها را درآورده.

من فکر می‌کنم مسائلی از این قبیل درون خانوادگی هستند که بهتر است در درون خانواده حل شوند و در این بین حتی رسانه‌های عزیز هم با وجود شرایطی که تنها نماینده باقی‌مانده کشورمان در آسیا دارد نباید به مواردی از این دست بپردازند چون این موارد حل‌شدنی است.

به نظرتان در مقطع فعلی نباید تغییر و تحولات مدیریتی انجام شود؟

به هیچ وجه مقطع فعلی برای تغییر و تحول مدیریتی زمان مناسبی نیست. چه بسا که پرسپولیس بازی بسیار حساسی با الهلال دارد و پس از آن با گذشتن از سد تیم عربستانی باید خودش را آماده مصاف با برنده دیدار تیم‌های الوحده و النصر سازد به همین دلیل در مقطع فعلی نباید فعل و انفعالی در رابطه با تغییر مدیریت شاهد باشیم و باید اجازه دهیم این مقطع حساس تمام شود و پس از آن شاهد تغییر مدیریتی باشیم، از سوی دیگر ما شاهدیم که آقای صدری که مسئولیت سرپرست موقت به ایشان واگذار شده است در جریان تمام موارد ریز و درشت باشگاه و تیم هستند و در تلاشند با توجه به اشرافی که دارند تمام موارد دامنگیر و مشکلات اخیر را حل کنند. از همین رو فعلاً موافق هیچ‌گونه تغییراتی نیستم و معتقدم به هیچ وجه زمان مناسبی برای گل‌آلود ساختن اوضاع پرسپولیس نیست. آقایان کاشانی، عابدینی و دادکان مدیرانی امتحان پس داده و بسیار موفق هستند که کارنامه بسیار درخشانی نیز در عرصه مدیریت داشته‌اند اما من گفتم زمان فعلی به هیچ وجه زمان مناسبی برای تغییرات و حضور مدیر عامل جدید نیست.


من فکر می‌کنم تمام موارد اخیر از مشکلات مالی نشأت می‌گیرد که فشار زیادی را بر پیکره پرسپولیس وارد می‌سازد؛ تیمی که به همراه استقلال ستون‌های اصلی و مهم فوتبال این مملکت است که باید دولت به آنها نگاه ویژه‌ای داشته باشد. پرسپولیس در شرایط بسیار سخت و دشواری به مصاف تیم استقلال تاجیکستان رفت و تیمی که الهلال را شکست داده بود در زمین خودش شکست داد تا مهر تأیید دیگری بر شایستگی و غیرت بازیکنان پرسپولیس بزند که باز هم در دشوارترین مقطع بهترین نتیجه را گرفتند. در حال حاضر هم معتقدم بازیکنان پرسپولیس باز هم قادرند کارهای بزرگ دیگری را انجام دهند اما در این بین شاید ما بعضی از مشکلات را بیش از حد بزرگ  کرده و به پرسپولیس آزار می‌رسانیم که این امر به هیچ وجه به سود تیم پرسپولیس که در عرصه بین‌المللی دیداری ملی را پیش روی دارد و همچنین فوتبال کشورمان و منافع باشگاهی و ملی‌مان نیست.

معتقدید با وجود جدایی بازیکنان کلیدی در سه پست دفاع، هافبک و خط حمله پرسپولیس در آسیا و رقابت‌های داخلی لطمه نخواهد خورد؟

به هیچ وجه پرسپولیس در هیچ زمانی به بازیکن متکی نبوده و نیست. پرسپولیس همیشه جای بزرگان بوده و هست و این تیم اسمی دارد که من کلانی به دلیل بازی در پرسپولیس بزرگ، شناخته شدم و نامی برای خودم دست و پا کردم. پرسپولیس هم همواره جای بهترین‌ها بوده و هست که عده‌ای بازیکن به این تیم آمده‌اند و زمانی هم از این تیم جدا شده‌اند اما نام بزرگ پرسپولیس باقی مانده و می‌درخشد و بهترین نتایج فوتبال ایران همیشه در عرصه مسابقات متعلق به پرسپولیس بوده و این جریان ادامه داشته و دارد.

بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند بازیکنان خوبی بودند اما آنها هم در پرسپولیس برای خودشان نامی دست و پا کردند و جدا شدند. در غیاب این نفرات، پرسپولیس بازیکنان توانای دیگری را آورده که من اطمینان دارم با قدرت جای خالی جدا شده‌ها را پر خواهند کرد بنابراین هیچ خللی در پرسپولیس به وجود نیامده و پرسپولیس کماکان قوی و قدرتمند و آماده بردها و جام‌های دیگر است.

فکر می‌کنید این پرسپولیس می‌تواند ششمین قهرمانی متوالی‌اش را هم کسب کند و رکورد پنج قهرمانی پرسپولیس دهه 60 را بشکند؟

این پرسپولیسی که من در چند سال اخیر دیدم واقعاً بهترین است و به نظرم حتی می‌تواند رکورد پنج قهرمانی متوالی دهه 60 را هم بشکند البته آقای پروین در آن مقطع با دشواری‌های بسیار کار بزرگی را انجام دادند و پرسپولیس را به پنج قهرمانی متوالی رساندند که واقعاً بزرگ و باارزش بوده و هست.

این پرسپولیس را از پرسپولیس زمان خودتان که بزرگانی مانند زنده‌یاد همایون بهزادی و بسیاری دیگر از ستاره‌های فوتبال ایران را در اختیار داشت بهتر می‌دانید؟

تیم زمان ما تیم خیلی خوبی بود اما باید بگویم پرسپولیس زمان ما هم نتوانسته بود این همه قهرمانی متوالی کسب کند؛ افتخاری بزرگ که باید به تیم فعلی احترام خاصی گذاشت و از آن حمایت بیشتری کرد تا باز هم بتواند برای علاقه‌مندان فراوانش در ایران و حتی آسیا به پیروزی و افتخارآفرینی‌اش ادامه داده و باز هم بزرگی کند.

به شما پیشنهاد عضویت در هیأت مدیره داده شود قبول می‌کنید؟

خیر چون خودم را واجد شرایط در هیأت مدیره پرسپولیس نمی‌دانم.

اما بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس معتقدند عضو هیأت مدیره پرسپولیس باید حتماً پیشکسوت و فوتبالی باشد!

نه من چنین عقیده‌ای ندارم که عضو هیأت مدیره پرسپولیس حتماً باید پیشکسوت باشد. در واقع عضو هیأت مدیره‌ای که مدیر هم باشد خیلی خوب می‌تواند مسائل مختلف را هماهنگ کند و در صورت بهره بردن از علم مدیریت بسیاری از مشکلات را حل و فصل کند. چه بسا مدیرانی نظیر صفایی فراهانی و یزدانی خرم در والیبال داشتیم که در فوتبال منشأ خدمات مثبت فراوان شده و به نوعی والیبال را هم احیا کردند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋