دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جدایی یکی دیگر از ستاره های کلیدی میلان قطعی شد؟

جدایی یکی‌دیگر از ستاره‌های کلیدی میلان قطعی شد؟

به نظر می‌رسد که باید جدایی فرانک کسیه از میلان را قطعی تلقی کرد.

به گزارش ورزش، در همان ابتدای نقل و انتقالات تابستانی دو شوک بزرگ به میلان وارد شد. جان لوئیجی دوناروما که با روسونری برای تمدید قرارداد به توافق نرسید از این تیم جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. اما اتفاق بدتر برای میلان جایی رخ داد که هافبک ترکیه ای این تیم یعنی هاکان چالهان اوغلو نیز از این تیم جدا شد و به اینتر، تیم رقیب و همشهری، پیوست.

بعد از جدایی این دو ستاره کلیدی میلان امیدوار بود که قرارداد فرانک کسیه را تمدید کند. بازیکنی که فصل گذشته یکی از مهمترین ارکان موفقیت میلان و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط این تیم بود اما تنها یک فصل دیگر تا پایان قرارداد او با باقی مانده و شواهد حاکی از آن است که این هافبک ساحل عاجی نیز در مسیر جدایی قرار گرفته است.

جدایی یکی‌دیگر از ستاره‌های کلیدی میلان قطعی شد؟

در همین راستا گاتزتا دلو اسپرت گزارش جدیدی پیرامون وضعیت این هافبک ساحل عاجی میلان مطرح کرده و مدعی شده با وجود مذاکراتی که طی هفته های اخیر انجام گرفته هنوز طرفین به توافق با یکدیگر نزدیک نیستند. در واقع هم فرانک کسیه و هم روسونری در رابطه با خواسته های خود سرسخت بوده و حاضر به کوتاه آمدن نیستند؛ موضوعی که احتمالاً تداوم آن به پایان مذاکرات و جدایی این بازیکن تاثیرگذار از میلان در پایان فصل منجر خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋