دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شروع ۲ گله خرید جدید ایرالکو(عکس)

هافبک تازه وارد آلومینیوم اراک در دیدار تدارکاتی برابر مس شهربابک هر دو گل تیمش را به ثمر رساند.

شروع ۲ گله خرید جدید ایرالکو(عکس)

به گزارش ورزش، آلومینیوم اراک در حالی روز گذشته دومین مسابقه تدارکاتی پیش‌فصل خود را برگزار کرد که پس از دریافت یک گل از مس شهربابک، دو بار دروازه حریف لیگ یکی خود را با دبل یکی از خریدهای جدیدش باز کرد.

علیرضا نقی‌زاده که پس از انتقال نافرجام به تراکتور بخاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی راهی آلومینیوم اراک شد، در مسابقه دوستانه روز گذشته این تیم مقابل قهرمان لیگ دو توانست ۲ گل به ثمر رساند و شروع خوبی در جمع شاگردان رسول خطیبی داشته باشد.

شروع ۲ گله خرید جدید ایرالکو(عکس)

این هافبک سرعتی که فصل گذشته ۲۵ بار برای مس رفسنجان به میدان رفت و دو گل به ثمر رساند و پاس گل داد، در نخستین بازی تدارکاتی آلومینیوم مقابل ذوب‌آهن در خلق پنالتی تیمش نقش داشت و روز گذشته هم دو گل برابر مس شهربابک به ثمر رساند تا آمادگی خود را قبل از شروع لیگ برتر نشان بدهد.

آلومینیوم در حالی با دو گل نقی‌زاده توانست به برتری مقابل مس شهربابک برسد که هنوز مهاجم جدیدی برای جایگزینی روح‌الله باقری جذب نکرده و حداقل دو یار جدید برای تقویت خط حمله اراکی‌ها اضافه خواهند شد تا این تیم با شکل بهتری وارد لیگ برتر شود.

شروع ۲ گله خرید جدید ایرالکو(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋