دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازگشت ثاقبی؛ به یاد آخرین لبخند تی تی ها (عکس)

بازگشت ثاقبی؛ به یاد آخرین لبخند تی‌تی‌ها (عکس)

شاهین ثاقبی و گروهی از بازیکنان تراکتور یادگار آخرین روزهای درخشان این تیم در لیگ برتر فوتبال ایران هستند.

به گزارش ورزش، شاهین ثاقبی یکی از استعدادهایی بود که در لیگ سیزدهم به عنوان بازیکن سرباز به تیم نظامی تراکتور ملحق شد اما ظهور او به عنوان یک بازیکن کلیدی در فصل بعد اتفاق افتاد؛ زمانی که رسول خطیبی و سپس تونی وی را در خط میانی به کار گرفتند و شاهین نیز با پیراهن شماره 8 در قامت یک پدیده ظاهر شد؛ بازیکنی که انتظار داشتیم در آینده به تیم ملی هم برسد.

اما چرخ روزگار برای ثاقبی و تراکتور آنطور که می‌خواستند نچرخید. هافبک تی تی ها که برای سالهای طولانی زننده آخرین گل پیروزی بخش تراکتور مقابل پرسپولیس بود، پس از «جمعه سیاه» مجبور شد برای گذراندن باقی قراردادش راهی ملوان لیگ یکی بشود و همین اتفاق یک سال او را از سطح اول فوتبال ایران دور کرد.

بازگشت ثاقبی؛ به یاد آخرین لبخند تی‌تی‌ها (عکس)

حالا از آن روزها بسیار گذشته و این یک شروعی جدید برای هافبک وسط سرخپوشان تبریزی خواهد بود. شاهین ثاقبی که تنها 28 سال دارد، در پست هافبک مرکزی می‌تواند نقش یک بازیکن بازیساز را هم ایفا کند و در کنار این مشخصه، توانایی جنگندگی بالایی هم دارد و البته اگر دوندگی و جنگندگی را هم مثل لیگ چهاردهم در فوتبال خود داشته باشد، بازیکنی تمام عیار در فصل سخت تراکتور خواهد بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋