دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اعتصاب در پرسپولیس؛ به وعده هایتان عمل کنید

اوضاع ملتهب در شهید کاظمی؛ اعتصاب در پرسپولیس؛ به وعده‌هایتان عمل کنید!؛ اعضای تیم پرسپولیس در تمرین امروز شرکت نکردند تا اینچنین اعتراض خود را به باشگاه نشان دهند.

اعتصاب در پرسپولیس؛ به وعده‌هایتان عمل کنید

به گزارش ورزش، در شرایطی که یحیی گل‌محمدی روز گذشته اعلام کرده بود که قرار است فردا (چهارشنبه) پرداختی به اعضای تیم انجام شود اما پس از اینکه امروز این اتفاق رخ نداد، بازیکنان هم تصمیم گرفتند که در تمرین حضور پیدا نکنند.

پیش از شروع تمرین بازیکنان باسابقه خطاب به کادرفنی اعلام کردند که از اتفاقات رخ داده در باشگاه ناراضی هستند و نسبت به وعده‌های عمل نشده مدیران باشگاه اعتراض دارند. موضوعی که با همراهی گل‌محمدی همراه شد تا به این شکل تمرین تعطیل شود.

این در حالی است که پرسپولیس روز جمعه در دومین بازی دوستانه به مصاف شهرداری آستارا خواهد رفت و یحیی گل‌محمدی قصد داشت که تمرینات تاکتیکی را همراه با بازیکنانش انجام دهد.

آنطور که از جو بین بازیکنان مشخص است، در صورتی که مجید صدری در ۲۴ ساعت پیش رو کاری انجام ندهد، تمرین فردا نیز لغو خواهد شد تا در آستانه بازی با الهلال سرخپوشان در شرایط عجیبی قرار بگیرند.

نکته مهم اینکه علاوه بر بدهی ۳۰ درصدی از فصل گذشته، بازیکنان پیش پرداخت فصل جدید را هم نگرفته‌اند و جعفر سمیعی و مجید صدری سه بار وعده پرداخت مطالبات در هفته‌های اخیر را دادند که محقق نشد.

از باشگاه پرسپولیس اینطور به گوش می‌رسد که صدری قصد دارد با استقراض، بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند و تسویه حساب فصل گذشته را انجام دهد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋