دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تمدید با فاتی؛ قصه جدایی مسی تکرار می شود؟

عدم پاسخ به پیشنهاد باشگاه؛ تمدید با فاتی؛ قصه جدایی مسی تکرار می‌شود؟؛ تمدید قرارداد آنسو فاتی تبدیل به یک معضل برای بارسلونا شده است. مدیر برنامه های فاتی تمایلی برای ادامه حضور این بازیکن در باشگاه کاتالان ندارد.

تمدید با فاتی؛ قصه جدایی مسی تکرار می‌شود؟

به گزارش ورزش، یکشنبه گذشته آنسو فاتی پس از 11 ماه به میادین بازگشت و در بازی برابر لوانته 15 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. بازگشت او باشکوه هم بود چرا که دقیقه 91 توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند. 

تمدید با فاتی؛ قصه جدایی مسی تکرار می‌شود؟

فاتی پس از 4 جراحی مختلف روی زانویش و پشت سر گذاشتن روزهایی سخت به میادین برگشته و موجی از امیدواری را در میان هواداران بارسا ایجاد کرده است. او وارث پیراهن شماره 10 لیونل مسی است و به او بسیار در بارسا دل بسته اند.

از قرارداد فاتی تنها یک سال دیگر باقیمانده و تمدید با او جزو اولویت های بارسلوناست. باشگاه اعتقاد دارد که در قرارداد فاتی بندی وجود دارد که اجازه می دهد یکجانبه آن را تا 2024 تمدید کند ولی ژرژ مندس ایجنت پرتغالی فاتی اعتقادی دیگر دارد و این مساله محل اختلاف است.

تمدید با فاتی؛ قصه جدایی مسی تکرار می‌شود؟

بارسلونا قصد ندارد با فاتی و مدیر برنامه هایش وارد جنگ شود و به همین دلیل سه هفته پیش پیشنهاد تمدیدی به او ارائه داده است.

مندس هنوز پاسخی به این پیشنهاد نداده در حالی که از سوی فاتی موظف است تا هر طور شده با باشگاه به توافق برسد. شایعاتی وجود دارد که مندس تمایل دارد تا فاتی را به لیگ برتر برده و سیتی نیز حاضر است مبلغی بالا برای او هزینه کند ولی هدف خود بازیکن ماندن در بارسا به هر قیمتی است. ارزش فاتی در بازار 100 میلیون یورو است و در نهایت باید دید پایان این ماجرا به کجا خواهد رسید. 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋