دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شب تاریخی رونالدو برابر یک شکار مورد علاقه

با گذر از رکورد ایکر کاسیاس؛ شب تاریخی رونالدو برابر یک شکار مورد علاقه؛ کریستیانو رونالدو برابر ویارئال که عادت به گلزنی برابرش دارد، شبی تاریخی را پشت سر خواهد گذاشت.

شب تاریخی رونالدو برابر یک شکار مورد علاقه

به گزارش ورزش، منچستریونایتد که در هفته نخست دور گروهی لیگ قهرمانان در زمین یانگ بویز سوئیس بازی را 2-1 باخته بود، امشب در اولدترافورد میزبان ویارئال است. تک گل رونالدو در بازی قبلی را رونالدو زده بود و فوق ستاره پرتغالی امشب اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، از ابتدا در میدان حاضر خواهد بود. رونالدو در 36 سالگی می تواند بازی شماره 178 خود در لیگ قهرمانان را به ثبت برساند و از این حیث صاحب رکوردی جدید شود. 

شب تاریخی رونالدو برابر یک شکار مورد علاقه

او فعلا با 177 بازی و مشترک با ایکر کاسیاس، بیشترین تعداد بازی را در لیگ قهرمانان انجام داده ولی امشب از کاسیاس پیشی خواهد گرفت. پس از رونالدو و کاسیاس، ژاوی با 157، لیونل مسی با 149 و رائول گونزالس با 142 بازی قرار دارند.

شب تاریخی رونالدو برابر یک شکار مورد علاقه

رونالدو با 135 گل از نظر تعداد گل نیز رکورددار لیگ قهرمانان است. او با پیراهن منچستر یونایتد 4 بار بین سال های 2005 تا 2009 برابر ویارئال به میدان رفته و هرگز گلزنی نکرده ولی با پیراهن رئال، کابوسی برای زیردریایی های زرد بود و توانست 13 بار دروازه این تیم را باز کند. خرونیمو رویی گلر امشب ویارئال، زمانی که برای سوسیداد بازی می کرد، سه بار برابر رونالدو قرار گرفت و شش بار دروازه اش را باز شده دید. باید دید او امشب موفق به کلین شیت برابر رونالدو می شود یا خیر.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋