دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تبریک به شریف؛ هر چه زدیم، دروازه بان گرفت

کاسیمیرو:؛ تبریک به شریف؛ هر چه زدیم، دروازه بان گرفت؛ هافبک برزیلی رئال مادرید پس از شکست از شریف مولداوی به این تیم ناشناخته تبریک گفت.

تبریک به شریف؛ هر چه زدیم، دروازه بان گرفت

به گزارش ورزش، رئال مادرید امشب در دیداری عجیب و غریب و در حالی که میزبان بود برابر شریف مولداوی 1-2 مغلوب شد. رئال ابتدا عقب افتاد ولی با پنالتی کریم بنزما توانست به بازی برگردد هرچند که در دقایق پایانی شریف به یک گل استثنایی دیگر دست یافت و در نهایت پیروز زمین را ترک کرد.

تبریک به شریف؛ هر چه زدیم، دروازه بان گرفت

کاسیمیرو هافبک برزیلی رئال در پایان بازی گفت:« بارها شوت زدیم و موقعیت گل داشتیم ولی دروازه بان شریف همه را گرفت. دو گل زدند و برنده شدند. باید به این تیم تبریک گفت.»

تبریک به شریف؛ هر چه زدیم، دروازه بان گرفت

کاسیمیرو ادامه داد:« بازی تحت کنترل ما بود و شانس های گل زیادی داشتیم ولی گل دوم شان استثنایی بود و برخی مواقع دیداری که به نظر می رسد به راحتی پیروز خواهید شد را شکست می خورید. فوتبال همین است و امشب شب ما نبود.

انتظارات از رئال همیشه بالاست و ما هم در مسیر خوبی بودیم. در لالیگا اول هستیم و این شکست غیرمنتظره بود. راه درازی در پیش است و باید بازی های بعدی را ببریم. اینجا همیشه محکوم به پیروزی هستیم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋