دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دعوت زلاتان ۴۰ ساله به اردوی تیم ملی سوئد (عکس)

زلاتان ابراهیموویچ برای دیدارهای پیش رو در مقدماتی جام جهانی به اردوی تیم ملی سوئد دعوت شد.

به گزارش ورزش، بعد از سال‌ها دوری از رقابت های ملی، زلاتان ابراهیموویچ پیش از یورو به تیم ملی سوئد دعوت شد تا در این مسابقات مهم کشورش را همراهی کند؛ با این حال یک بدشانسی بزرگ به سراغ این بازیکن آمد و او به دلیل مصدومیت در یکی از بازی های میلان نتوانست تیم ملی سوئد را در یورو همراهی کند.

دعوت زلاتان ۴۰ ساله به اردوی تیم ملی سوئد (عکس)

اما لیست تیم ملی سوئد برای دو بازی پیش رو در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر لحظاتی پیش منتشر شد و مطابق انتظار نام زلاتان ابراهیموویچ نیز در آن مشاهده می شود. جایی که سوئد باید در دو بازی مهم که در تاریخ های 9 و 12 اکتبر برگزار می شود به مصاف کوزوو و یونان برود و زلاتان که در 4 اکتبر 40 ساله خواهد شد نیز تیم ملی کشورش را همراهی خواهد کرد.

البته زلاتان در این فصل تنها یک بازی به عنوان یار تعویضی برای میلان به میدان رفته و به دلیل مصدومیت در بهترین فرم خود به سر نمی برد. یان اندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد، درباره دعوت از زلاتان ابراهیموویچ گفت: "تصمیم گرفتم زلاتان را دعوت کنم چرا که فکر می کنم او می تواند در این پروژه مشارکت داشته باشد. او در حال بهبودی از مصدومیت است و روز به روز شرایط پیشرفت می کند. ما هفته آینده او را خواهیم دید."

دعوت زلاتان ۴۰ ساله به اردوی تیم ملی سوئد (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋