دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

امیدوارکننده؛ یک بارسلونای دیگر به لیسبون می رود

امیدوارکننده؛ یک بارسلونای دیگر به لیسبون می‌رود

موج خوشبینی میان هواداران؛ امیدوارکننده؛ یک بارسلونای دیگر به لیسبون می‌رود؛ بارسلونا روز گذشته برابر لوانته روز خوبی را پشت سر گذاشت و برد بی حرف و حدیثی را به دست آورد.

به گزارش ورزش، بارسلونا بالاخره توانست در هفتمین بازی رسمی فصل خود نمایشی امیدوارکننده را ارائه داده و بر لوانته با سه گل پیروز شود. هواداران حاضر در نوکمپ بازی دلپذیری را از تیم محبوب شان شاهد بودند و آمارها هم نشان می دهند که این بهترین بازی فصل آبی اناری ها بود.

امیدوارکننده؛ یک بارسلونای دیگر به لیسبون می‌رود

در روزی که رونالد کومان به دلیل محرومیت روی نیمکت نبود و آلفرد شرودر جای او را پر کرده بود، بارسلونا تسلط کاملی بر حریف خود داشت. بارسا در مجموع 12 شوت به دروازه داشت و سه گل به ثمر رساند. یگ گل از ممفیس دیپای در دقیقه 7 از روی نقطه پنالتی، یک گل از لوک دی یانگ در دقیقه 14 و یک گل هم در دقیقه 91 توسط آنسو فاتی که بازگشتش را به بهترین شکل جشن گرفت.

در میانه میدان، بارسا با سرخیو بوسکتس، گاوی 17 ساله و نیکو گونزالس 19 ساله روی بازی احاطه کامل داشت و 91.2 درصد پاس های بازیکنان نیز صحیح بود.

امیدوارکننده؛ یک بارسلونای دیگر به لیسبون می‌رود

آبی اناری ها 70 درصد توپ و میدان را در اختیار داشتند و 683 پاس نیز به یکدیگر دادند.  تراشتگن گلر بارسا تنها دو بار مجبور به واکنش شد و روز راحتی را پشت سر گذاشت. بارسا در 60 درصد دوئل ها در همه نقاط زمین برنده بود و 69 بار نیز اقدام به توپ‌گیری کردند.

بازی بعدی بارسا در لیسبون و برابر بنفیکاست. تیم صدرنشین لیگ پرتغال که می تواند رقیبی قدر برای بلوگرانا باشد. بارسا بازی اول را در نوکمپ به بایرن باخته و برای امیدوار ماندن به صعود باید بنفیکا را شکست دهد. بارسا شنبه بعد نیز در زمین اتلتیکو مادرید به میدان خواهد رفت.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋