دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فریم به فریم با هنرنمایی ایموبیله در دربی

یکی جلوی کاپیتان لاتزیو را بگیرد!؛ فریم به فریم با هنرنمایی ایموبیله در دربی؛ کاپیتان لاتزیو روی دو فرار عالی و دو پاس بی نقص، سازنده دو گل از سه گل تیمش در دربی رم بود.

به گزارش ورزش، تیم های رم و لاتزیو برگزار کننده یکی از حساس ترین بازی های این هفته فوتبال اروپا بودند؛ دیدار دو تیم در چارچوب هفته ششم سری A با برتری سه بر دو لاتزیو به پایان رسید تا این تیم با کسب 11 امتیاز فاصله خود با تیم همشهری را به حداقل برساند.

چیرو ایموبیله، ستاره 31 ساله تیم ملی ایتالیا یکی از ستاره های این بازی بود. کاپیتان لاتزیو روی دو فرار عالی و دو پاس بی نقص، سازنده دو گل از سه گل تیمش در دربی رم بود.

فریم به فریم با هنرنمایی ایموبیله در دربی

ساویچ خیلی زود لاتزیو را پیش انداخت و تا رم به خودش بیاید، گل دوم را هم خورد تا آبی های پایتخت در مسیر کسب یک پیروزی شیرین قرار بگیرند. این پایان کار نبود و جذابیت دربی تا پایان ادامه داشت. با گل دقیقه 41 رم، بازی با نتیجه 2-1 در نیمه اول به پایان رسید. شاگردان ساری اما دست بردار نبودند و قبل از اینکه رم گل دوم را بزند، گل سوم را هم به ثمر رساندند تا با نتیجه 3-2 بر رقیب دیرینه خود غلبه کنند.

فریم به فریم با هنرنمایی ایموبیله در دربی

فریم به فریم با هنرنمایی ایموبیله در دربی

گل های دوم و سوم لاتزیو روی دو حرکت بی نظیر از چیرو ایموبیله به ثمر رسید؛ ملی پوش ایتالیایی لاتزیو که با بازوبند کاپیتانی این تیم وارد زمین شده بود، ابتدا در دقیقه 19 پس از دریافت توپ در نیمه زمین خودی، مسیری چند ده متری را پیموده و در نزدیکی های محوطه جریمه با یک پاس عرضی دقیق، پدرو را در موقعیت گلزنی قرار داد؛ مهاجم اسپانیایی لاتزیو به خوبی قدر پاس کاپیتان را دانست و با یک بغل پای دقیق گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

فریم به فریم با هنرنمایی ایموبیله در دربی

در دقیقه 63 بازی، ایموبیله یک بار دیگر در میانه های میدان صاحب توپ شد و با فراری عالی خود را به داخل محوطه جریمه رم رساند. او پس از اینکه کاپیتان و دروازه بان رم را با یک حرکت در عرض زیبا از پیش رو برداشت، توپ را به اندرسون رساند تا این بازیکن در شرایطی ایده آل گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋