دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

احمد مددی و آخرین سواری از رنوی معروف

مدیرعامل برکنار شده به باشگاه رفت؛ احمد مددی و آخرین سواری از رنوی معروف!؛ مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال امروز به ساختمان باشگاه رفت.

احمد مددی و آخرین سواری از رنوی معروف

به گزارش ورزش، با وجود اینکه مصطفی آجورلو شب گذشته به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب و معرفی شد ، اما احمد مددی مدیرعامل پیشین باشگاه به محل کار قبلی اش رفت!


مددی با خودروی معروف رنو کپچر که متعلق به باشگاه استقلال است و مدیرعامل باشگاه طی سال های گذشته سوار بر آن می شدند، به ساختمان باشگاه رفت.


به نظر می رسد مددی برای تحویل کار به آجورلو و جمع کردن وسایل شخصی اش به باشگاه رفته است. مدیرعامل برکنار شده استقلال با خودروی خود به پارکینگ باشگاه رفت تا آخرین کارها را انجام بدهد و امور را تحویل آجورلو کند.

احمد مددی و آخرین سواری از رنوی معروف


نکته جالب درباره خودروی معروف مدیران عامل باشگاه استقلال است. در گذشته شاهد این بودیم که مدیرانی مثل احمد سعادتمند، علی فتح الله زاده و ... نیز این خودرو را مدتی در اختیار داشتند و با شیوه ای که امروز مددی به باشگاه رفت در آخرین روز کاری شان وارد باشگاه شدند تا آن را تحویل مدیر بعدی بدهند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋