دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نادری و شانسی به نام مصطفی دنیزلی

نادری و شانسی به نام مصطفی دنیزلی

جادوگر کهنه‌کار در صدر لیگ ترکیه؛ نادری و شانسی به نام مصطفی دنیزلی؛ محمد نادری بازیکن ایرانی آلتای، در پیروزی بزرگ تیمش و صدرنشینی سوپرلیگ ترکیه، عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش ورزش، در هفته هفتم از رقابت های سوپرلیگ ترکیه، تیم فوتبال آلتای اسپور به یک پیروزی بزرگ دست پیدا کرد. آنها که در استادیوم ازمیر آتاتورک میزبان بشیکتاش بودند، با وجود اینکه با یک گل از حریف قدرتمند خود عقب افتاده بودند، با نتیجه 2 بر یک از سد این تیم عبور کردند و به صورت موقت راهی صدر جدول رده بندی شدند.

در این مسابقه، محمد نادری بازیکن ایرانی آلتای همچون دیدارهای گذشته انتخاب نخست مصطفی دنیزلی برای حضور در پست مدافع چپ تیمش بود و از ابتدا برابر تیم قدرتمند بشیکتاش به میدان رفت. نادری در نیمه نخست دچار یک آسیب دیدگی جزئی شد و برای اینکه مصدومیت او تشدید نشود، جایش را به ابراهیم اوزتورک داد.

با وجود اینکه آلتای نیمه نخست را با شکست یک بر صفر به رختکن رفته بود و طبیعتا بازیکنان این تیم از سایت ها و نرم افزارهای ورزشی نمرات پایینی کسب کرده بودند، اما نادری با گرفتن نمره 7.1 از سوفا اسکور و نمره 7.2 از فوت موب، بهترین بازیکن تیمش در 45 دقیقه نخست بود.

نادری و شانسی به نام مصطفی دنیزلی

نادری در این بازی یک پاس کلیدی به هم تیمی هایش داد و 2 بار نیز دروازه تیمش را نجات داد. مدافع سابق استقلال همچنین در 6 مورد از 7 دوئلی که با بازیکنان بشیکتاش داشت، برنده بود. همچنین 70 درصد از پاس های او در نیمه اول درست بودند و با وجود شکست تیمش در نیمه نخست، عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و نمره قبولی کسب کرد.

شاید اگر نادری تا انتها در زمین بازی باقی می ماند، با توجه به برتری آلتای می توانست نمره بالاتری کسب کند. با این وجود، هم تیمی های او در نیمه دوم و برابر بشیکتاش دست به یک کامبک شیرین زدند تا آلتای که این فصل به سوپرلیگ ترکیه صعود کرده، بالاتر از بزرگان این کشور به صدر جدول صعود کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋