دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مرادمند با سر نتراشیده در تمرین استقلال (عکس)

از شب گذشته و در پی انتشار تصویری از محمدحسین مرادمند در فضای مجازی، شایعات سرباز شدن او دوباره به راه افتاد که این مسئله صحت ندارد.

مرادمند با سر نتراشیده در تمرین استقلال (عکس)

به گزارش ورزش، پس از دیدار برابر الهلال، اخباری درخصوص دو مدافع اصلی خط دفاعی استقلال در فضای مجازی به راه افتاد. شایعاتی درباره محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی که ارکان اصلی و مهم خط دفاعی آبی پوشان هستند به وجود آمد مبنی بر اینکه این دو بازیکن قرار است راهی خدمت سربازی شده و با جدایی از استقلال، راهی تیم فجرسپاسی می شوند.

مرادمند با سر نتراشیده در تمرین استقلال (عکس)

مسئله ای که منجر به نگرانی هواداران این تیم شد اما سیاوش یزدانی ضمن تکذیب این اخبار، اعلام کرد که همچنان از معافیت تحصیلی اش استفاده خواهد کرد و از استقلال جدا نمی شود. در این میان مرادمند موضع خاصی درخصوص این اخبار نگرفت و حتی غیبت او در تمرین چند روز پیش آبی ها نیز باعث بروز شایعاتی درباره جدایی او شد.

اما شب گذشته ویدیویی از این بازیکن در فضای مجازی منتشر شد که او موهای کنار سرش را کاملا تراشیده و شایعاتی در این خصوص منتشر شد که او قرار است به زودی سرباز شده و از استقلال جدا شود.

مرادمند با سر نتراشیده در تمرین استقلال (عکس)

اما برخلاف اخباری که مبنی بر غیبت مرادمند در تمرینات استقلال در برخی از کانال های تلگرامی منتشر شده، این مدافع با تجربه روز گذشته نیز در تمرین تیمش حضور پیدا کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋